Ezen a héten volt telitalálatos szelvény a Skandináv lottón, egyvalaki 216 286 005 forintot nyert!
Párizs 2024: újabb magyar siker az olimpián, Varga Ádám is futamgyőzelemmel jutott tovább
Kopasz Bálint után Varga Ádám is futamgyőzelemmel jutott tovább közvetlenül a középfutamba K-1 1000 méteren a párizsi olimpián.
A férfi kajakosoknál öt előfutamot rendeztek, Varga a negyedikbe került, a lelátóhoz legközelebb eső 7-es pályára. Az első két hely ért közvetlenül középfutamot, de a szám tokiói olimpiai és tavalyi világbajnoki ezüstérmese semmit nem bízott a véletlenre. Az óvatosabb rajt után 350 méternél már ő vezetett, a táv második felében pedig több mint magabiztos előnyt szerezve haladt a cél felé. A kérdés a végén csak az volt, hogy ki szerzi meg mögötte a második továbbjutó helyet, s ez végül a 2023-as vb-n mögötte harmadik német Jakob Thordsennek sikerült.
"Az egyik célom az volt, hogy az első kettőben legyek, a másik, amit magamnak állítottam föl, hogy megnyerjem mindenképpen a futamot. Egy jobb középfutam érdekében is, meg amiatt is, hogy összemérjem a német versenyzővel a tudásomat, aki szerintem (Fernando) Pimenta és (Kopasz) Bálint után a legnagyobb ellenfelem lesz, remélhetőleg a döntőben szombaton. Láttam, hogy elfáradt, bár nekem is elég kemény futam volt" - kezdte értékelését az MTI kérdésére a KSI 24 éves kajakosa, Varga Ádám.
Mint mondta, jól tudott koncentrálni, a megfelelő technikával evezett, és jó tempót ment. A taktikája az volt, hogy azzal a tempóval induljon el, amit edzésen jónak érzett, aztán valahol majd kinéz, és a többi attól függ, hol áll. "Láttam, hogy ott vagyok velük 500 méter felé, gondoltam, tartom ezt a tempót, és majd kell valami a végére" - folytatta.
Elárulta, hogy összességében nem fáradt el nagyon, de kicsit azért szédült a végén. "Lehet, hogy front vagy a nagy páratartalom miatt. A többi versenyzőnél is láttam, hogy ült a stégen, és ez nem előfutam utáni megszokott dolog, hogy mindenki kidől." - tette hozzá. A K-1 1000 méter középfutamát és döntőjét szombaton rendezik.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Címlapkép forrása: MTI/Kovács Tamás
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








