Az elmúlt hónapok ellenőrzései során országosan 194 csomagot emeltek ki a pénzügyőrök a forgalomból.
Kétezernél több hamis cipőt szállított egy bolgár kamion, amelyet Gyulánál ellenőriztek - közölte kedden a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).
A Németországba tartó kamiont január 6-án rutinszerű közúti ellenőrzésnek vetették alá, ám a raktérben talált különféle színű, igényesen csomagolt, Nike feliratú cipők felkeltették a pénzügyőrök figyelmét. A 2052 pár cipő hamisítvány volt, amelyeket a védjegy tulajdonosának engedélye nélkül hoztak forgalomba.
A járőrök a mintegy 26 millió forint vagyoni hátrányt okozó árukészletet lefoglalták, és iparjogvédelmi jogok megsértése bűncselekmény miatt eljárást indítottak - közölték.
A NAV felhívta a figyelmet arra, hogy a hamis termékek nemcsak a gazdaság szereplőinek okoznak jelentős károkat, a vásárlókra nézve is kockázatot jelenthetnek. A hamis ruházati termékek vagy lábbelik esetében előfordul, hogy olyan vegyi anyagok kerülnek kapcsolatba az emberi szervezettel, amelyek akár az egészségre is ártalmasok lehetnek.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








