Az Otthon Start program elindulása látványosan felhajtotta az ingatlanárakat, miközben a kevésbé ismert alternatív ingatlanpiacon továbbra is komoly árkülönbségek maradtak.
Különlegességet hoztak létre a koppenhágai Living Places projekt keretein belül, amit korábban még biztosan nem látott a nagyközönség. A most bemutatott hét mintaépület nem csupán az egészségre, de a megfizethetőségre is fókuszál – a technológia ráadásul bárki számára elérhető!
Mindannyian olyan otthonra vágyunk, ahol jól érezzük magunkat, amely nem pusztán jót tesz testi-lelki egészségünknek, de megfizethető áron elérhető. A Velux Cégcsoport erre a felismerésre alapozva alkotta meg a Living Places projekt koncepcióját. A vállalat hét koppenhágai prototípus épülettel mutatja be, hogy kisebb karbonlábnyom mellett is építhetünk egészséges otthonokat – tehát az épületek nemcsak a környezetnek, hanem nekünk is jót tesznek.
Az építőipar a globális energiafogyasztás 34 százalékáért és a CO2-kibocsátás 37 százalékáért felelős. Az úttörő koppenhágai projekt azért született meg, hogy bemutassa, lehet másképpen is tervezni. A mintaprojekt keretein belül épült házak 17 százalékkal csökkentenék az iparág kibocsátását, a CO2-lábnyomuk pedig évente mindössze 3,8 kg/m2. Arról nem is beszélve, hogy úgy tervezték őket, hogy megfizethetőek legyenek!

"Nagyon büszkék vagyunk arra, amit a partnereink szakmai támogatásával elértünk Koppenhágában. Ez a projekt megmutatja, hogy a fenntartható és kényelmes otthonok ma már valósággá válhatnak. Azzal, hogy az egészséges beltéri környezet megteremtésére összpontosítunk, nemcsak a bolygónknak segítünk, hanem a saját jólétünkért is teszünk" – mondta Tina Mayn, a Velux Cégcsoport termékekért felelős ügyvezető alelnöke.
A létrehozott Living Places koncepció öt alapelvet követ: egészség, megfizethetőség, egyszerűség, megoszthatóság és skálázhatóság. Ezek a fő elvek vezérlik a cégcsoportot az új otthonok építése és a meglévők fejlesztése kapcsán.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

A kísérlet bebizonyította, hogy a fenntartható otthonok a jövő divatos technológiái nélkül is megépíthetők – hiszen már most is megvan minden, amire ehhez szükségünk van! A projektben résztvevő szakemberek gondosan választották ki az alapanyagokat, és annak jegyében gondolták újra a formatervezést, az építési technikákat, hogy ezek az otthonok a bolygónak és a bennük élőknek is jót tegyenek.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








