A Magyar Energia Hivatal által közzétett adatok szerint jövő hónap elsejétől a legnagyobb mértékben, átlagosan 6,2 %-kal az E.On szolgáltatási területén emelkedik a lakossági villamos energia végfelhasználói ára, a legkisebb, átlagosan 1,3 %-os mértékű áremelés az Émász fogyasztóinál jelentkezik - írja a Napi.
A bruttó végárakra számolva a novembertől bekövetkező áremelés így szolgáltatóktól és tarifáktól függően kilowattóránként 0,53 forint és 3,74 forint közötti lesz.
A 4 egyetemes áramszolgáltató a múlt hónapban nyújtotta be kérelmét az árváltozásra, amelyek szolgáltatónként és árszabásonként különböző módosításokat tartalmaztak. A kért áremelési mértékeket az év eddig eltelt időszakában érvényesülő árrés jogszabályban meghatározottnál alacsonyabb szintjével és az átlagosnál jóval drágább kötelező átvételű villamos energia vártnál magasabb részarányával indokolták.
Az energiaszolgáltatók árkérelmeikben már számoltak a gázárak októberi csökkenésével is, ám jelzésük szerint amennyiben a nagykereskedelmi ár nem csökken, további áremelési kérelemmel fognak élni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








