Tavaly tele voltak a lapok a hírrel, mely szerint a legpartiképesebb orosz milliárdos, a 43 éves Mihail Prokorov 500 millió eurót fizetne ki a Nizza és Monaco közt található Villa Leopoldáért, melyet II. Leopold belga király építtetett 1902-ben.
A villa és a hozzá tartozó 20 hektáros park Edmond Safra bankár özvegyének, Lily Safrának tulajdonában áll. Prokorov azonban most kihátrálna a vásárlásból, lévén a gazdasági válság során hétmilliárd eurót bukott el. A technológiai és bányászati befektetéseiről ismert Onexim vezére azonban most csalódottan lógathatja az orrát, mivel a francia (és a magyar) törvények szerint ha a vásárló eláll a vételtől, bukja a foglalót. Ami ebben az esetben 44 millió euró.
Prokorov szóvivője azonban már a vásárlás hírét is cáfolta és ugyanúgy cáfolja a vásárlási szándék visszavonását is. Mint mondta, Prokorov nem is fogna semmilyen üzletbe Franciaországban, amíg a hatóság nyilvánosan bocsánatot nem kérnek tőle, amiért 2007 szilveszterén prostituáltak felbérlésével vádolták meg.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








