Egy Nagy-Britanniában végzett felmérés szerint az internetes vásárlók egy ötöde nem biztos benne, vajon áldozatául estek-e egy online csalásnak, vagy sem.
Hiába a válság, az online vásárlás egyre népszerűbb világszerte. A vásárlók azonban az internetes sem viselkednek felelősebben, mint a való világban. Egy új felmérés szerint a britek 95 százaléka érzi úgy, hogy az online vásárlás legfőbb veszélyei közé tartozik a személyes adatok ellopása és a hitelkártya-adatokkal való visszaélés. Ennek ellenére a válaszadók 14 százaléka semmit nem törődik a biztonsággal, 21 százalékuknak pedig lövése sincs, vajon az utóbbi időben maguk is áldozattá váltak vagy sem.
Megbukott a biztonságos bankkártya?
A kártyákkal elkövetett csalások száma évről évre emelkedik az Egyesült Királyságban annak ellenére, hogy a chipkártyák elterjedésétől várták a tendencia megfordulását. Egy-egy kártya megszerzett adataival több ezer fontot is el tudnak vásárolgatni a kedves tolvajok, mire letiltják, az ügyfelek pedig a legtöbbször hiába követelik vissza a pénzüket.
Fél év alatt 90 milliárdnyi kártyacsalás - ez a plasztik sem biztonságos!
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








