Így pörgeti fel a bevásárlást a Tesco: vajon mit lép erre az Aldi, Auchan, Lidl, Spar?
Egyre inkább elterjed a kézi szkenner vásárlás közben, és a Tesco nem akar lemaradni ebben az újításban.
Egyre inkább elterjed a kézi szkenner vásárlás közben, és a Tesco nem akar lemaradni ebben az újításban.
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
A szilveszter közeledtével Magyarországon pezsgővásárlási lázba borul az ország. A pezsgő nem csupán egy ital, hanem az ünnep fényét és eleganciáját is hordozza.
A karácsonyi vásárlás is lehet kényszeres, gy nem árt, ha észrevesszük a jeleket - leginkább persze saját magunkon.
Különböznek a vásárlási szokások Érden és a fővárosban, pedig mindössze 15-20 km-es távolságról van szó.
A 2023-as év legizgalmasabb trendje az árak alakulásában figyelhető meg, hiszen az általános drágulás nagy befolyással van az engedmények mértékére.
Az utóbbi időszakban több Lidl áruházban is megjelentek a gurulós kosarak, a vásárlók nagy örömére.
Új szolgáltatásokkal tette még kényelmesebbé és gyorsabbá az online rendelések kiszolgálását az Euronics.
A magyarok jelenleg világszinten a legpesszimistább nemzetnek tűnnek, ennek gazdasági és nemzetlélektani okai is vannak.
Akár kedvenc márkájukat is készek elhagyni a vásárlók, ha fizetniük kell a rendelt termék visszaküldéséért.
A hazai és a nemzetközi e-kereskedelemben egyaránt megfigyelhető, hogy a vásárlók számára egyre fontosabb a rugalmas kézbesítés lehetősége.
Megdöbbentő a vásárlások visszaviteli aránya, amely a tudatos vásárlói magatartás hiányát mutatja a lakosság körében.
Az eddigieknél is nagyobb az igény az aznapi kiszállítás iránt, sok vásárló már nem elégszik meg a félnapos időablakokkal
A helyzet tudatosabbá teszi az embereket, egyre többen akarnak spórolni akár egy-egy termék árán is, a vásárlók keresik az extra megtakarítási lehetőségeket.
A koronavírus-járvány kirobbanása óta hatalmasat változott az életünk, ami a bevásárlási szokásainkat sem hagyta érintetlenül.
Egy friss kutatás szerint minden 5. ember érzett már vásárlási kényszert a kiemelt Black Friday időszakban, és minden 10. vásárolt meggondolatlanul a promóciók nyomására felesleges terméket vagy költekezett túl.
Az emelkedő rezsiárak és az infláció merőben befolyásolják az idei év végi költéseket, így van ez a közelgő Black Friday esetében is.
Már nem nagyon lehet a brutális akciókkal megszédíteni a magyar vásárlókat, a cégek jó része forgalomcsökkentést tapasztal a Fekete Péntek körül.
Jelenleg nem tud olyan árverseny kialakulni, mint korábban. Lesznek akciók, de nem olyanok, mint amelyet a vásárlók eddig megszoktak.
Az árak rohamos emelkedése átalakította a vásárlói szokásokat egy friss felmérés szerint.