Egy felmérés szerint a magyarok 73 százaléka már egy átlagos munkanapon is legalább közepes mértékű stresszt él át, a karácsony előtti időszakban tovább nő a...
Színre lépett a sérült férfi: kegyetlen következményei vannak a májusi cirkuszi tragédiának
Továbbra is munkaképtelen az a férfi, akit még májusban ért súlyos baleset a Richter Florian Cirkuszban – írja a Blikk.
Végig eszméleténél volt, millimétereken múlt, hogy nem a hatéves lányára zuhant a rúd – mondta el a lapnak a férfia, akit még májusban szállítottak mentőhelikopterrel kórházba, miután egy többméteres vascső csapódott rá. A sérült férfi agyrázkódást és arckoponyatörést szenvedett. Most azt is mondta, hogy kártérítési keresetet nyújt majd be a cirkusszal szemben, ugyanis kieső bevételeit szerinte kompenzálni kell. Az ügyben egyébként a rendőrség is vizsgálódik, az még tart, viszont annak az állásáról nem tájékoztatták a pórul járt férfit.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








