Elképesztően hasznos intézkedés ez Hegyi Zsolttól a káosz utáni napon.
A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE) módosította 2020-ra vonatkozó előrejelzését a koronavírus-járvány gazdasági hatásai miatt, az új személygépjárművek értékesítésénél mintegy 25 százalékos visszaeséssel számolnak.
Az egyesület közölte, hogy a korábban jelzett 155 000 helyett már csak 118 000 jármű forgalomba állítására látnak esélyt az egész évet tekintve. A kishaszonjárműveknél pedig immár nem 26 000, hanem 22 000 új jármű forgalomba állításával számolnak. Hozzátették, áprilisra és májusra akár 50 százalékos visszaesést is elképzelhetőnek tartanak a személyautó és kisteherjármű kategóriában a járvány miatt életbe léptetett válságintézkedések és a gyárbezárások miatt, a kiesést a második félévi értékesítés valószínűleg kompenzálni tudja valamelyest.
A nagyhaszonjárműveket, pótkocsikat, buszokat tekintve a gyárleállások, illetve a lecsökkent áru- és személyszállítási igény miatt jelentős visszaesést várnak, ezért a korábbi előre jelzésükkel szemben már nem 4500, hanem 2300 új nagyhaszonjármű forgalomba állítására számítanak az idén.
Megjegyezték, ugyanakkor jótékony hatással lehet ezekre a szegmensekre, ha a szállítási igények a gazdaság egyéb területeinek helyreállása érdekében emelkedni fognak. A motorkerékpárok értékesítésében szintén 25 százalék körüli visszaeséssel számolnak, ráadásul a piac visszaállását az is befolyásolja, hogy a termék szezonális jellegű, így a téli forgalomnövekedés kevéssé valószínű - ismerteti az MGE.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


