Virovácz Péterre való beszélgetésben nemcsak a 2025-ös év fő tanulságait vettük végig, hanem részletesen elemeztük a 2026-os kilátásokat is.
A svéd FOREO bejelentette, hogy eddig tudta késleltetni az áremelkedést termékein. Természetesen a beauty-tech márka is a magas infláció és az akadozó alapanyag ellátás okozta nehézségek döntött most a drasztikus lépés mellett. A márka június 1-ig pedig tartja meg a jelenlegi árazást.
„Vásárlóink elégedettségét mindennél fontosabbnak tartjuk, de bármennyire is igyekeztünk elkerülni áraink megemelését, ez elkerülhetetlenné vált, mert az már termékeink minőségét kockáztatná.” - magyarázta Boris Trupcevic, a FOREO vezérigazgatója.
A beauty-tech márka megtartja a jelenlegi árait a hivatalos weboldalán június 1-ig, lehetőséget biztosítva ezzel vásárlóinknak arra, hogy még a régi áron szerezhessék be termékeiket, mielőtt az árak megemelkednek - írja a cég közleménye.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








