Triplázik a Samsung: egy harmadik üzem is épülhet Gödön
Megerősítette a Samsung SDI, hogy megszületett a döntés a harmadik gödi üzem megépítéséről.
Megerősítette a Samsung SDI, hogy megszületett a döntés a harmadik gödi üzem megépítéséről.
3,3 százalékkal kevesebb autó állt forgalomba januárban Magyarországon, mint egy évvel korábban. A friss adatok szerint 2018 óta ez volt a leggyengébb januári hónap.
A divattal szembemenve nem egy SUV most a Hyundai csúcsterméke, hanem egy elektromos sedan: alaposan leteszteltük az Ioniq 6-ot.
A vörös-tengeri helyzet sok esetben bekavarhat: több hazai importőr is arról számolt be, hogy az alternatív útvonalak miatt hosszabbodhat a várakozás egy-egy modell esetében.
Valamelyest átalakult a legolcsóbb Magyarországon kapható új autók toplistája, de a dobogón változás nem történt.
Hosszú úton is teszteltük a Hyundai Kona új generációját. Vannak idegesítő extrák, de ez nem a Hyundai hibája, ők csak a kötelező uniós előírások alapján cselekedtek.
Több autó állt forgalomba Magyarországon októberben, mint egy évvel korábban - március óta nem volt erre példa.
Komoly akcióverseny kerekedik a magyar autópiacon, több százezres engedményekkel igyekeznek vásárlókat vonzani a kereskedők.
Folytatódik a csökkenés a magyar autópiacon, de a komolyabb mélyrepülés még várat magára a forgalomba helyezési adatok tekintetében.
Széteső, eltörő futóműalkatrészek, meghibásodó hajtáslánc, rendellenesen működő légzsákok miatt rendel vissza járműveket javításra.
Számos márkánál komoly árvágásba kezdtek: a Peugeot és a Citroën is több helyet javított az olcsósági versenyben, de a Hyundai is akcióba lendült.
4 millió forint alatt még mindig lehetetlen új autót vásárolni Magyarországon, a legfapadosabb, legolcsóbb modell is jóval többe kerül ennél.
A körkérdésünkre válaszoló márkaképviseletek többsége arról beszélt, hogy manapság a népszerű modelleket akár 2-3 hónapos határidővel is le tudják szállítani.
Magyarország kedvenc autója 2022-ben a Suzuki S-Cross volt, de mint az összesítésekből kiderült, Európában igencsak más a helyzet.
Januári olcsó, új autó körképünk elég komor képet fest: ma már 4,5 millió forint is kevés ahhoz, hogy egy élhető, új autót vásárolhassunk Magyarországon.
2022 októberében gyakorlatilag nincs új kocsi 4,3 millió forint alatt Magyarországon. Sőt, a legolcsóbb autók toplistájára ma már inkább az ötössel kezdődő vételár a jellemző.
Nem a levegőbe beszéltek a dél-koreaiak, tényleg megállná a helyét a versenypályán is. Vigyázat, a kis bohóc nagy cirkuszt csinál!
A Pénzcentrum most összeszedte, melyek a legolcsóbb új modellek jelenleg a piacon: az is kiderült, számos autó jócskán megdrágult tavaly óta.
Ha valaki mindenképp új kocsit venne, és nincsenek nagy igényei, annak mára inkább 4,7 millió körülre kell belőnie a költségvetést, ha családi méretben gondolkodik.
A Tesla-killerként is emlegetett villanyautót valóban nagyon összerakták, de azért vannak még idegesítő részletek. Mutatjuk, mi benne a pláne!