Folytatják az M7 felújítását: itt lehet terelésre, torlódásra számítani a héten
Az M1-es autópályán a húsvéti nagyobb forgalom miatt az ünnep után kezdik el a munkát.
Az M1-es autópályán a húsvéti nagyobb forgalom miatt az ünnep után kezdik el a munkát.
Folytatódnak a burkolatfelújítási munkálatok az M0-s autóúton, emiatt lezárnak egy fontos csomópontot.
Az elmúlt években jelentősen leromlott az autópálya forgalmas szakaszának állapota.
2025 végéig nem valószínű, hogy elkezdik az autóutak, köztük az M1-es autópálya Bicske és Tatabánya közti szakaszának újjáépítését.
Idén legalább 67 különböző helyen dolgoznak majd április közepe és november közepe között.
Egy-egy „sokszámjegyű útnak” is nevezett mellékút felújítására gyakran sokan várnak. Itt a lista, mely utak felújítására kerülhet sor hamarosan.
Bár folyamatosan újítják fel az országutakat, még bőven lenne tennivaló, mert a kocsink is bánhatja, ha kátyúra futunk.
A Magyar Közút Nonprofit Zrt. 2021. november 10-én indította el téli szezonját, amelyet 2022. március 20-án zártak le a szakemberek.
A tavalyi 1270 kilométernél hosszabb szakaszon indulhatnak útfelújítások őszig. A fő törekvés, növelni a teljeskörű felújítások arányát.
A járványhelyzet csökkenésével hamarosan a munkálatok is megkezdődhetnek.
Jobban halad a munka.
Legalább 1000 kilométer út épül.
Ezért nem érzékelünk javulást.
Több mint ötezer ötszáz kilométer hosszan újítottak fel utakat 2010 óta.
Az útfelújítás mindent megold?
Kibővítik a kritikus szakaszt.
2-3 évig tartanak a munkák.
Jövőre a Magyar falu programból 50 milliárd forintot, az autópályadíjakból pedig 30-35 milliárd forintot költenek.
A felújítás várhatóan 2020-ig tart.
4-5 hónapig tart majd a káosz.