A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
A Zalando két fő, a Business-to-Consumer (B2C) és Business-to-Business (B2B) szegmensre fókuszálva fejleszti tovább piaci stratégiáját - közölte a cég friss közleményében. Az európai divat webáruház vezetősége szerint ez a modell lehetővé teszi a vállalat számára, hogy bővítse piaci lefedettségét, illetve elmélyítse ügyfél- és partnerkapcsolatait.
Fontos változásról döntött a Zalando, amely a B2C területen már sikerrel bizonyított, hiszen a vállalat közleménye szerint a webáruház kiemelt életstílus-ajánlatokat és inspirálóbb vásárlói élményt nyújt ügyfeleinek, mint a versenytársak. Az ús stratégia szerint a divatmulti a B2B szegmensben is megvetné a lábát, ezért erőteljes építkezésbe kezdenek, amely érinti a vállalat logosztikai infrastruktúráját és a szoftverfejlesztést is.
Mint fogalmaznak, a Zalando új logisztikai infrastruktúrájának, szoftverfejlesztéseinek és szolgáltatásainak megnyitásával a B2B szegmensben kulcsfontosságú támogatójává válhat a márkáknak és a kiskereskedőknek, a platformon kívül és belül egyaránt. Az új stratégia 2028-ig határozza meg a vállalat növekedését, célkitűzései magukban foglalják az éves árbevétel 5-10%-os növekedési ütemét, valamint egy 6-8%-os korrigált eredményt (EBIT - kamat és nyereségadó-ráfordítások levonása előtti eredmény) árrést.
B2C stratégiáját tekintve a Zalando pedig a továbbiakban arra törekszik, hogy lehetőleg minden aspektusában javítsa a vásárlói élmény minőségét, beleértve a választékot, a digitális felületeket, és a fenntarthatóságot. A vásárló egyedi életstílusát figyelembe véve bővítik a dedikált ajánlatokat olyan területeken is, mint például a sport, a család és a gyerekek. A tartalom egységesítése hozzájárul a személyre szabott inspirációkhoz és a szórakozáshoz - teszik hozzá.
A közleményben kiemelik, hogy a B2B oldalon a ZEOS üzletág segítségével a Zalando kulcsszerepet játszik az európai divat- és életmód-ipar alakításában. "A vállalat logisztikai hálózatának, technológiai platformjának és Tradebyte képességeinek köszönhetően próbálja leküzdeni az e-kereskedelem határait" - fogalmaznak. A közleményben az éves eredményekre is kitérnek: e szerint 2023-ban a Zalando-nak sikerült teljesítenie pénzügyi előrejelzéseit, stabilizálta árbevételét, miközben jelentősen növelte korrigált az adózás előtti eredményt.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A partnerekkel való együttműködés erősítése mellett a vállalat továbbra is a nyereségesség növelésére fókuszál. A vállalat tervei szerint 2024-ben is nő a nyereségességük, befektetéseiktől a jövőben további növekedést várnak
- zárul a Zalando bejelentése.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.