Miközben a vendéglátásban elmarad az év végi fellendülés, a prémium élelmiszerek és ajándékmegoldások iránt soha nem látott kereslet alakult ki.
Őrület, milyen sörkínálat van ezekben az ALDI diszkontokban: közel 300 típus került a polcokra
Míg Magyarországon néhány tucatra rúg a sörválaszték az ALDI diszkontokban, addig Németországban közel 300 terméket számlál a szortiment, köztük neves történelmi sörfőzdék, illetve kézműves gyártók termékeit is.
Mint arról nemrég beszámoltunk, a cseheknél a legmagasabb az egy főre jutó sörfogyasztás, megelőzve az osztrákokat és a litvánokat. Hazánk az összesítés szerint a 21., évente 69 liter sört isznak meg a magyarok fejenként. Riasztó adat azonban, hogy az adatok szerint az elmúlt években csak nem akar megállni az európai sördrágulás. Egyetlen év alatt a lager típusú sörök csaknem 40%-kal kerültek többe az Eurostat adatai szerint. Így igencsak felértékelődik a termékek árazása, amelyben a diszkontok ezúttal is élen járnak sajátmárkás termékeikkel. Nagy kérdés azonban, választék tekintetében mekkora a verseny az egyes országok között.
Nemrég a Redditen panaszkodtak például amerikai vásárlók arról, hogy mennyire szűkös az ALDI diszkontlánc sörkínálata az Egyesült Államokban, szemben a németországi áruházakkal. A mashed.com által közölt írás szerint valóban szembetűnő különbségek mutatkoznak, ugyanis míg a tengerentúli ALDI áruházakban mindössze 11 féle sajátmárkás tétel kapható (ezek különböző hazai és nemzetközi sörfőzdéktől származnak), addig a német ALDI neves történelmi sörfőzdék széles választékával büszkélkedhet.
A cikkben megjegyzik, hogy az ALDI Németország weboldalán a "bier" kifejezésre rákeresve 275 terméket találunk, köztük számos sajátmárkás ALDI-terméket. Tehát a duplikációk, illetve az egyéb sörös termékek ellenére a választék jelentősen nagyobb, mint az amerikai ALDI kínálatában. A Pénzcentrum csekkolta a magyar ALDI-k sörkínálatát is, a diszkontlánc hivatalos weboldalán a „sör” szóra keresve mindössze 7 terméket dobott ki a rendszer, míg az ALDI házhozszállítási szolgáltatását végző ROKSH weboldalán 34 tételből választhatunk.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








