Brit lapértesülések szerint a Tesco szemet vetett egy már jó ideje piacra dobott metodista templomra, ahol Express élelmiszerboltot alakítanának ki. Westbourne lakossága megdöbbent a hír hallatán, bár a helyi tervtanács már átminősítette az ingatlant és akár bankfiók is nyílhatna benne.
A Tesco szóvivője megerősítette az értesüléseket, sőt a cég ingatlanszakértői már helyszíni bejárást is tartottak. A 360 négyzetméteres ingatlant alkalmasnak minősítették az üzlet kialakítására, de vétel helyett inkább csak bérelnék az épületet.
A templomból átalakított Tescótól egyelőre idegenkedik a helyi lakosság, de a városban működő vállalkozók egyesületének elnöke üdvözölte a Tesco érdeklődését. A városban jelenleg sok olyan vállalkozás működik, amely együttműködhetne a multival.

Eddig egy áruházlánc és egy pizzéria-hálózat vetette meg a lábát a városban, de a lélekszám alapján megállapítható, hogy egy újabb üzletet elbír a település.
A templomban található padokat már kiszedték, az egyéb fából készült berendezéseket pedig elbontották és tüzifaként szétosztották a rászoruló családok között.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








