Bevallani kényszerült a Microsoft: a Live OneCare nevet viselő biztonsági szolgáltatása véletlenül kitörölte néhány felhasználó Outlook és Outlook Express programjában tárolt e-mailjeit.
A "balesetek" akkor következtek be, mikor az antivírus program valamelyik e-mail mellékletében vírusra lelt. Ekkor a program ahelyett, hogy karanténba helyezte volna azt az egy üzentet, több felhasználó szerint a teljes - az üzenetet tartalmazó - mappát karanténba helyezte, sőt rosszabb esetben ki is törölte.
A Microsoft OneCare fórumán az egyik felhasználó eképpen fejezte ki elkeseredettségét: "Van még esély visszaállítani az e-maileket? Ha nincs, akkor a OneCare több kárt okozott nekem, mint bármelyik vírus a 30 éves számítógépes pályafutásom során". A visszaállítás egyébként akkor lehetséges, ha az üzenteket, és egyéb adatokat tartalmazó .pst, vagy .dbx fájlokat a program csak karanténba helyezte, és ott még megtalálható.
Stephen Boots, a fórum adminisztrátora így reagált: "elkeserít, hogy megint feltűnt a probléma, mivel ugyanez már megtörtént egy évvel ezelőtt, és elhárítottuk az 1.0-s javítással". A Microsoft szóvivője szerint egyébként nemsokára, várhatóan holnap, kiadnak egy javítást erre a problémára, amely a következő OneCare frissítéssel együtt érkezik.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








