A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A kormány szerdai ülésén döntött arról, hogy meghirdetik a Földet a gazdáknak elnevezésű programot, amelynek alapján 200 ezer hektár állami tulajdonú föld kerülhet a gazdálkodókhoz haszonbérbe - mondta Fazekas Sándor szerdán a kormányszóvivői tájékoztatón.
A vidékfejlesztési miniszter jelezte: azokat az állami földeket vonják be a programba, amelyek bérleti szerződése 2017. március 31-ig jár le.
A pályázat célja a családi gazdaságok, a kis- és közepes méretű birtokok megerősítése. Ennek érdekében meg kívánják változtatni a kis- és nagybirtokok jelenlegi 50-50 százalékos arányát oly módon, hogy a nagybirtokok arányát 20 százalékra kívánják mérsékelni, míg a kis- és közepes gazdaságok arányát 80 százalékra növelni - mondta Fazekas Sándor.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








