Mivel egyre többen ajándékoznak játékot gyerekeknek húsvét alkalmából, az eMAG-nál idén fellendült ezek forgalma.
A tankolás mellett egyre nagyobb a súlya a töltőállomásoknál a nem üzemanyag termékek eladásának, szakértők szerint a meleg italok, szendvicsek és egyéb élelmiszertermékek benzinkutakon történő értékesítése belátható időn belül megközelítheti az üzemanyag-eladásokból származó bevételt.
A Mol-csoport EBITDA-jának már 15,7 százalékát adja a fogyasztói szolgáltatások üzletága és 2018-ban a növekedés dinamikus, az egy évvel korábbi szinthez képest 18 százalékkal nőtt a divízió eredménye (bár ebben nem csak a gyorséttermi szolgáltatások, hanem a Mol Limo autómegosztó is benne van). A bővülés nem csak az értékesítési volumen növekedésének, hanem a termékek növekvő árrésének is köszönhető és a Mol becslései szerint 2030-ra a csoportszintű eredmény harmadáért felelhet az üzletág - áll a Világgazdaság összegzésében, amit a Portfolio szemlézett.
A versenytársak közül a Shell és az OMV nem közölt pontos számokat, de elmondták, hogy a kiskereskedelmi üzletág a teljes forgalom közel 15 százalékát adja. A Molnál a csoportszintű árbevételben jelenleg 70-30 százalék a megoszlása a benzin-és dízelértékesítések bevétele, illetve az egyéb szolgáltatások bevétele között.
Szakértők szerint a meleg italok, szendvicsek és egyéb élelmiszertermékek benzinkutakon történő értékesítése belátható időn belül megközelítheti az üzemanyag-eladásokból származó bevételt. A Shellnél ez globális kitűzött cél is, amit 2025-re terveznek elérni. Az OMV viszont ügy gondolja, hogy az üzletek mérete valószínűleg nem teszi lehetővé, hogy az üzletág forgalma elérje az üzemanyagok értékesítését.
A Mol Csoport több mint 1900 töltőállomásából hét országban összesen 705 benzinkúton van Fresh Corner, amit 2021-ig 1250 darabra bővítenének. Magyarországon 130 egység van. A 189 hazai Shell-kútból 57-et az új shopkoncepció szerint alakítottak át,a 197 OMV-kút közül pedig 114 a VIVA-kávét forgalmazó egységek száma. Spar Express-üzletek pedig 85 helyen vannak.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 11 százalékkal kevesebben születtek, mint egy éve ilyenkor, de nőtt a házasodási kedv
- Mutatjuk, hogyan alakul a tojás ára a húsvéti időszakban
- A szélvihar áll nyerésre a balatoni vonatokkal szemben
- Baj van a Google térképes keresőjével, az is kiderült, miért
- A Papp László Budapest Sportarénában lehet majd pacsizni Szoboszlaival
- Letartóztattak egy borsodi polgármestert