A kíváncsiaknak több alkalmuk is lesz arra, hogy megnézzék a járgányokat, a nyilvános megállópontokon pihenő helyzetben is megcsodálhatók az autók, de a kitartóbbak menet közben is elcsíphetik őket. Lesz rá lehetőség bőven, a benevezett versenyzők és navigátoraik 450 kilométert tesznek meg hazánk gyönyörű északnyugati részén, és a csapat ellátogat Szlovákiába is.
A központ ezúttal is az Audi Gyár
Innen indulnak az Audi Eastoric Rallye résztvevői. Az oldtimer Szuperkupa negyedik futamára a kétfős csapatok augusztus 26-án, csütörtökön 14 órától az ETO-Park Parkolójában készülnek fel. A verseny előtti bemelegítést bárki megtekintheti, de egyébként útközben is el lehet csípni a veterán szépségeket. 27-én, pénteken reggel Tata felé indul a mezőny. Itt az Öreg tó partján lesz egy időellenőrző állomás, majd Esztergomnál kelnek át a határon. Az ebéd után Komáromnál érnek vissza magyar területre.
A győriek és a város közelében lakók pénteken délután a Dunakapu téren csodálhatják meg az öreg technikákat, ahová a Bornapok vendégeként 16.30-tól futnak be. A szombati napon Pápa felé halad a csapat, ahol a résztvevők már évek óta szívesen látott vendégek, majd a kávészünet Mihályházán érkezik el. Az ebéd Pannonhalmán, az apátság új éttermében lesz, majd a Rábaringen köröznek. Az ETO Parknál ér véget a verseny a délutáni órákban.

Azok, akik vállalják az Audi Eastoric kihívását, 450 kilométer leküzdésével és a KRESZ betartásával néznek szembe két napon át. Festői tájakat, eldugott falvakat érintve számos településen haladnak keresztül, ahol az érdeklődők az út mentén meg is nézhetik a járgányokat, de több megállóponton is körbejárhatók lesznek az autóritkaságok.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Csodálnivaló oldtimerek, ne hagyd ki!
Miután közúti versenyről van szó, száguldásról szó sem lehet, az Oldtimer Szuperkupa versenyein a közlekedési szabályok betartásával juthatnak el a veterán autósok egyik feladattól a másikig. Az időmérő szakaszokon századmásodpercre előírt időket kell a lehető legprecízebben teljesíteni. A fotocellák között leküzdött etapok döntik el a helyezéseket. Az lesz az első, aki a legkisebb eltéréssel teljesíti a szintidőket - hacsak nem követ el valamilyen útvonalhibát.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








