Karácsonykor az egyik legnépszerűbb ajándék a mobiltelefon – nem véletlen, hogy a szolgáltatók minden évben különleges ajánlatokkal készülnek.
Az Apple várhatóan szeptember 10-én tartja meg idei legnagyobb termékbemutató eseményét, ahol a legújabb iPhone-okat, órákat és AirPods-okat mutatja be - jelentette a Reuters.
A vállalat már készül a bemutatóra, bár hivatalosan még nem jelentették be az időpontot. Az új telefonok várhatóan szeptember 20-án kerülnek forgalomba, követve az Apple elmúlt évekbeli gyakorlatát.
Elemzők szerint az iPhone 16-os sorozat erős frissítéseket hozhat, és az Apple várhatóan bejelenti az iPhone eddigi legnagyobb szoftverfrissítését is, amely AI-funkciókat tartalmaz. Ez egy olyan időszakban történik, amikor a versenytársak gyorsabban vezetnek be hasonló szolgáltatásokat.
Az új termékek bevezetése további nyereséget jósolhat az Apple-nek, miközben az AI-ra fogad a vásárlók vonzása érdekében. Ugyanakkor a vállalat kínai üzletága csalódást okozott a harmadik negyedévben: az eladások 6,5%-kal csökkentek, ami meghaladja a Visible Alpha által várt 2,4%-os visszaesést. Az Apple júniusi fejlesztői konferenciáján bemutatta régóta várt AI-stratégiáját, integrálva az új "Apple Intelligence" technológiát alkalmazáscsomagjába, beleértve a Sirit és az OpenAI chatbotját, a ChatGPT-t.
Az Apple júniusi fejlesztői konferenciáján bemutatta régóta várt AI-stratégiáját, integrálva az új "Apple Intelligence" technológiát alkalmazáscsomagjába. Egyes elemzők szerint azonban az új AI-funkciókból származó fellendülés rövid távon valószínűleg nem valósul meg, miközben az Apple továbbra is erősen függ az iPhone-ok eladásaitól.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








