Miközben sok vidéki településen csak a rászorulók kapnak segítséget az ünnepek előtt, van egy tolnai falu, ahol minden háztartásra gondolnak. Mórágyon senki sem marad ajándék...
A 18-79 év közötti lakosság több mint negyedének van, vagy a következő egy évben lesz ingatlanügylete egy felmérés szerint. Az ingatlant vásárlók több mint harmadának nincs naprakész információja a hitelekről, otthonteremtési kedvezményekről.
Az év hátralévő részében is erős maradhat a kereslet az ingatlanpiacon a Duna House májusban végzett, reprezentatív kutatása szerint.
A 18-79 év közötti lakosság több mint negyedének van, vagy a következő egy évben lesz ingatlanügylete. A válaszadók 16 százaléka ingatlant vásárolna a következő időszakban, mindez a Duna House szerint azt mutatja, hogy az eddig tapasztalt erős érdeklődés az év hátralévő részében is megmarad.
Az ingatlant vásárlók több mint harmadának nincs naprakész információja a hitelekről, otthonteremtési kedvezményekről. Ezekről például a Pénzcentrum kalkulátorában is tájékozódhatsz!
A vásárlók több mint fele hitelt venne fel, és a negyede otthonteremtési támogatást is igénybe venne. A banki hitelben gondolkodók 76 százaléka érzi szükségesnek pénzügyi szakértő alkalmazását a hitelügyintézésben.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az ingatlanpiac kínálati oldalát vizsgálva kiderült, hogy a felmérésben megkérdezettek 7 százaléka próbálja jelenleg értékesíteni lakását, továbbá 8 százalék a következő 12 hónapban tervezi mindezt.
A közleményben kitérnek arra is, hogy a vevők közül a legtöbben azért szeretnének lakást vásárolni, mivel megváltoztak az ingatlannal szembeni igényeik. A második helyen indokként a lakáseladás hátterében az örökségből származó lakástól vagy háztól való megválás szerepel.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








