Keddtől 5 forinttal olcsóbb lesz a gázolaj literára, a benzin ára nem változik.
A MOL pénteken 0 órától bruttó 5 forinttal emeli a gázolaj és szinten tartja a benzin nagykereskedelmi listaárát. A lépést követően a gázolaj literjét már átlagosan drágábban tankolhatják majd az autósok, mint a benzint.
Pénteken (2011. március 18-án) nulla órától 5 forinttal emeli a MOL a gázolaj nagykereskedelmi listaárát, miközben a benzinét változatlan szinten hagyja - tudta meg a Portfolio.hu. Ez azt jelenti, hogy az olajcég a benzin literjét a kiskereskedőknek listaáron bruttó 357,5 forintért, a gázolajat pedig bruttó 359,9 forintért adja majd.

Bár az egyes kutak árképzése egymástól eltérő, a gázolajat tankoló autósok nagyjából ugyanilyen mértékű (+5 Ft-os) árváltozással szembesülnek majd szerdától az állomásokon. Ez azt jelenti, hogy a benzint átlagosan 374-375 forintos literenkénti áron, míg a gázolajat 376-377 forintos literenkénti áron tankolhatják majd az autósok.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








