Izrael történetének legnagyobb piramisjáték-csalója, Michael David Greenfield mintegy 200 millió dolláros kárt okozott. A szálak Magyarországon futnak össze.
Az OTP Bank február 16-tól új kedvezményrendszert vezetett be bankszámlacsomagjainál. A rendszer lényege az, hogy minél nagyobb havi jóváírás érkezik a számlára, illetve minél több megtakarításunk van, annál több típusú kedvezményt (például a havidíj mérséklése vagy elengedése, ingyenes bankkártya, stb.) vehetünk igénybe.
Újfajta kedvezményrendszert vezet be számlacsomagjainál az OTP Bank. A kedvezmények nagyobb része csak új ügyfelek számára elérhető, a másik része viszont csak a legalább fél éve nyitott bankszámlákra vonatkozik. Az akciós időszak 12 hónapig tart, utána automatikusan megszűnik. A kedvezmények bevezetésével az OTP számlacsomagjai az Axa Bank-os kedvezményrendszerre hasonlítanak.
Az OTP által bevezetett úgynevezett kedvezménydobozok különböző számlacsomagokra érvényesek. Az akcióban a legtöbb lakossági számlacsomag szerepel. A hét "doboz" közül négyet az új ügyfelek, hármat pedig a már legalább fél éve az OTP-nél bankolók választhatnak. A részleteket alábbi táblázatunkban mutatjuk:

-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








