A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Bevetési Igazgatóságának pénzügyőrei 2,5 millió forint bírságot szabtak ki egy bolgár furgon sofőrjére.
Óriási fogás: brutális mennyiségű kamuárut foglaltak le a NAV-osok, Európába terítették volna
Közel 3000 darab hamis, világhírű márkák logóival ellátott parfümöt találtak a pénzügyőrök egy bolgár kamionban az M5-ös autópályán – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).
A NAV közleménye szerint a pénzügyőrök a késő esti órákban állították meg a járművet, amely a fuvarpapírok szerint gyűjtőárut, köztük kozmetikumokat szállított Bulgáriából Franciaországba. Azonban a rakomány nem teljesen volt az, aminek látszott.
A kamion platóján lévő, fekete fóliába tekert raklapokon ugyanis ismert világmárkák hamisított illatszerei sorakoztak. A vizsgálat megállapította, hogy a 2986 darab parfüm mind hamisítvány, a becsült vagyoni hátrány a jogtulajdonosok számára elérheti a 150 millió forintot.
A NAV pénzügyőrei a teljes rakományt lefoglalták, és iparjogvédelmi jogok megsértése miatt eljárást indítottak.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








