Megjelent a Magyar Közlönyben a munkavédelmi szabályok jelentős szigorítása, amely az uniós előírások átvételével erősíti az egészségvédelmet.
Külföldi munka ígéretével próbáltak pénzt kicsalni gyanútlan álláskeresőktől pénzt a Trenkwalder munkatársainak kiadó csalók az ország különböző pontjain az elmúlt napokban - figyelmeztet a Trenkwalder. A munkaerő-közvetítő és -kölcsönző cég az ügyben rendőrségi feljelentést tett.
Az utóbbi napokban több jelzés érkezett a Trenkwalder ügyfélszolgálatára, hogy magukat a Trenkwalder munkatársainak kiadó ismeretlen személyek online hirdetési felületeken nem létező ausztriai munkalehetőséget kínáltak. A hirdetésre jelentkező érdeklődőkkel közölték, hogy az állásra jelentkezés egyik feltétele a kinti szállás első havi díjának megelőlegezése, amelyet egy általuk megadott bankszámlára kell átutalniuk. Más esetben a közvetítés díja címén próbáltak pénzhez jutni a jelentkezőktől.
A Trenkwalder felhívja a figyelmet arra, hogy a jelölteknek konkrét állásajánlatot kizárólag többlépcsős kiválasztási folyamatot követően kínálnak annak érdekében, hogy a kínált pozíció a munkavállaló képességeivel és elvárásaival egyezni tudjon. A folyamat során a toborzást végző munkatársa végig szoros, személyes kapcsolatban áll a jelöltekkel, akiktől ezalatt semmilyen anyagi szolgáltatást nem várnak el, sem a közvetítés díjaként, sem más járulékos költség címén.
- mondta el Nógrádi József, a Trenkwalder kereskedelmi igazgatója. - "Ezért a jelenségről értesülve, megfelelő bizonyítékok birtokában haladéktalanul feljelentést tettünk a rendőrségen, és a továbbiakban is minden rendelkezésre álló információnkkal igyekszünk támogatni az ügy felderítését" - tette hozzá az igazgató.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








