Az AXA csoport Magyarország a mai napon, Érden megnyitotta legújabb, franchise formában működő Ügyfélcentrumát, amely elsősorban számlavezetési szolgáltatásokat, jelzáloghitel termékeket, nyugdíj- és egészségpénztári szolgáltatásokat, valamint biztosítási termékek széles palettáját kínálja lakossági és kisvállalati ügyfelek számára. Az új Ügyfélcentrum megnyitásával az AXA öt új munkahelyet teremtett Érden. A Budai út 28. szám alatt található értékesítési pont munkanapokon 8.00 és 17.00 óra között tart nyitva.
Az AXA harmadik, franchise rendszerben üzemeltetett Ügyfélcentrumát T. Mészáros András, Érd polgármestere, Mórucz László, az AXA csoport Magyarország értékesítési vezérigazgató-helyettese és Szerb Tamás, az Ügyfélcentrum vezetője nyitotta meg.
"Érd számára fontos, hogy a városban bővüljön a pénzügyi szolgáltatók köre, hiszen a verseny az ügyfelek érdekeit szolgálja. Az új piaci szereplő megjelenése azt jelzi a lakosság számára, hogy a város képes új befektetéseket vonzani, és a befektetők bizakodóak a gazdasági kilátásokat illetően" - hangsúlyozta T. Mészáros András polgármester.
"Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy ügyfeleink számára az AXA pénzügyi szolgáltatásai egyre több helyen és könnyebben válnak elérhetővé. Országszerte 25 helyen állunk ügyfeleink rendelkezésére pénzügyi tanácsadóink segítségével. Az érdi Ügyfélcentrum létrehozása jól példázza, hogy az AXA komolyan veszi a 'másképp/ mint mások' jelmondatot, hiszen az üzemeltető tulajdonosi érdekeltségével franchise-rendszerben működtetett értékesítési pont jelenleg egyedülálló a pénzügyi szolgáltatások hazai piacán. A tulajdonosi érdekeltséggel működő Ügyfélcentrum jó üzleti lehetőségeket kínál a mind az AXA, mind az üzemeltető vállalkozó számára egyaránt" - mondta Mórucz László, az AXA csoport Magyarország értékesítési vezérigazgató-helyettese.
Szerb Tamás, az Ügyfélcentrum vezetője kiemelte: "Rendkívül fontos számunkra, hogy a kiszolgálás minőségével valamint az AXA termékeinek pontos, ügyfélbarát ismertetésével most már Érden is az ügyfelek rendelkezésére állhatunk."
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A megnyitás alkalmából Szerb Tamás, az Ügyfélcentrum vezetője 100 ezer forint támogatást ajánlott fel az érdi Kisfenyves Óvoda számára fejlesztő játékok vásárlására, mert számára is fontos a helyi közösség életében való aktív részvétel.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







