Mint ismert, az elmúlt években többmilliárd forintos nagyságrendű, bűnszövetkezetben elkövetett csalássorozat történt Miskolcon a Fészekrakó program keretében - mondta Káli Sándor, a város polgármestere.
A leginkább az avasi lakótelepen történt esetekben nem csak a vevők, hanem az ügyintézésben részt vett ügyvédek, banki ügyintézők és ingatlanközvetítők felelősségét is vizsgálják. A polgármester azt ígéri, hogy senki nem marad büntetlenül, akiről bebizonyosodik, hogy részt vett a csalássorozatban.
Miskolcon - főleg az avasi lakótelepen - az elmúlt években nagyon sokan vettek úgy lakást, hogy ahhoz lakásvásárlási kedvezményt (jellemzően félszocpolt) és Fészekrakó-hitelt vettek igénybe. Sokan úgy kapták meg a kölcsönt és költöztek be a lakásokba, hogy a hitel felvételéhez hamis jövedelemigazolásokat mutattak be.
A város vezetése most arra törekszik, hogy a jogszerűtlenül megvásárolt ingatlanokból minél többet megvegyen. Ezek egy részét a rendőrségnek ajánlják fel szolgálati lakásnak, hogy ezzel letelepedési és megélhetési lehetőséget tudjanak biztosítani a fiatal rendőröknek a városban.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








