A Pénzcentrum 2025-ös autótesztjei a belépőszintű kisautóktól az elektromos és hibrid SUV-okig átfogó képet adtak arról, mit tudnak valójában az új modellek a mindennapokban.
Néhány hónaptól akár egy évig is tarthat a várakozási idő, mire valaki új autóhoz jut Magyarországon. A gyártási nehézségek miatt a Magyar Suzuki árat is emelt a közelmúltban. A használtpiacon sem sokkal jobb a helyzet.
Egyre jobban nyílik az olló a kereslet és kínálat között, bizonyos modellek gyártása jelentősen visszaesett, mondta a Növekedés.hu-nak Reizer Levente, a Nissan PR-menedzsere. Minél „komplexebb” egy modell, annál valószínűbb, hogy akadozik a gyártás.
A várakozási idő tekintetében még jó helyzetben vagyunk, mert az új Qashqai érkezése előtt sikerült nagyobb mennyiséget gyártani, azonban novemberre, decemberre az idő várhatóan nőni fog
- mondta, majd hozzátette, az ügyfelek megértették, hogy kereskedések nem hajlandóak olyan jelentős kedvezményeket adni, mint korábban, de sokan így is vásárolnak.
A Magyar Suzukinál jelenleg egy műszakban folyik a termelés. 2021-ben a globális félvezető hiány miatt körülbelül egyhavi termelési darabszám esett ki, mondta Bonnár-Csonka Zsuzsanna, a Magyar Suzuki vállalati kommunikációs vezetője. A nemzetközi helyzet miatt gyártási költségeik nőttek, ezek hatásait kénytelenek részben beépíteni az áraikba.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A magyar piacon nem nőtt számottevően a várakozási idő, egyes ritkább felszereltségek esetében fordulhat elő kisebb csúszás. Azonban az elkövetkező hónapokban az erős kereslet és az alacsony készletek miatt a várakozási idő növekedésére kell számítani.
A használtpiacon sem jobb a helyzet: itthon több lízingcég visszavásárolja a lízingelt autókat, még azokat is, melyeknél a szerződési idő még nem járt le.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








