A német autógyártók a pénzügyi válság óta nem tapasztalt nyomás alá kerültek a július-szeptemberi időszakban - derül ki az EY könyvvizsgáló és tanácsadó cég hétfőn...
Szerdától négy forinttal emelkedik az üzemanyagok átlagára Magyarországon. Mindez azt jelenti, hogy a benzint átlagosan 411-412 forintos, a gázolajat pedig 422-423 forintos literenkénti áron tankolhatják majd az autósok.
Szerdától bruttó négy forinttal emeli a MOL a benzin és a gázolaj nagykereskedelmi listaárát. Mindez azt jelenti, hogy az olajatársaság a benzin literjét bruttó 394,6, a gázolajét pedig bruttó 402,6 forintért adja majd a kiskereskedőknek.
Bár az egyes kutak árképzése egymástól eltérő, az autósok nagyjából ugyanilyen mértékű változással (4 forintos benzin-, és gázolajár emelés) szembesülhetnek majd szerdától az állomásokon. Ez azt jelenti, hogy a benzint átlagosan 411-412 forintos, a gázolajat pedig 422-423 forintos literenkénti áron tankolhatják majd.
Az egy évvel ezelőtti szintekhez képest azonban a benzin literjét még mindig 6 forinttal, míg a gázolajét 13 forinttal drágábban vásárolhatjuk meg. Ez a benzin esetén 1,5 százalékos, a dízel esetén 3,2 százalékos emelkedésnek felel meg.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








