Az Aldi a közelmúltban intenzív erőfeszítéseket tett piaci részesedésének visszaszerzésére a 133 milliárd dolláros ausztrál szupermarket-szektorban
Olyan boltnyitási hullámot indított az Aldi, amit még nem látott a világ: mi lesz ennek a vége?
A JLL és a RetailStat 2024. februári adatai alapján az Aldi egy 9 milliárd dolláros terjeszkedési terv részeként 2022-ben és 2023-ban több élelmiszerboltot nyitott Amerikában, mint bármely más lánc. A nyitási hullámnak még nincs vége - 2028-ig további 800 új üzlet megnyitását tervezik, beleértve a Winn-Dixie és a Harveys márkák felvásárlását is - írja az Emarketer.
A JLL és a RetailStat legfrissebb, 2024. februári jelentése alapján az Aldi terjeszkedése kiemelkedő az élelmiszerpiaci szegmensen belül. A cég 2022-ben 87, míg 2023-ban további 109 új boltot nyitott, ezzel messze megelőzve a versenytársakat. Ez a szám több mint kétszerese a második helyezett Publix által nyitott üzletek számának.
Az Aldi ambiciózus terveket szövöget: 9 milliárd dolláros beruházással 2028-ig további 800 új boltot kíván megnyitni az Egyesült Államokban. Ennek részeként a Winn-Dixie és a Harveys márkák felvásárlását is tervezi befejezni, amelyeket aztán 2024 nyarától kezdődődően Aldi márkanév alatt fog üzemeltetni.
Az Aldi sajtóközleménye szerint ez a bővítés különösen azoknak a fogyasztóknak kedvez, akik egyre inkább arra törekednek, hogy takarékoskodjanak. Az Advantage által 2023 februárjában közzétett jelentés szerint a vásárlók harmada már váltott élelmiszerboltot pénzmegtakarítás céljából. Az Aldi ezen stratégiája tehát egyértelműen az árérzékeny vásárlókat célozza meg, akik fontosnak tartják a költséghatékony vásárlást.
Címlapkép: MTVA/Bizományosi: Róka László
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
- Kanyargós utakat jár be a pénz Kína és Oroszország között
- Csökken az ember ébersége a kanyaróval szemben - íme a számok
- Kézilabda-menetrend az olimpián: nem szoktak ilyenkor meccsek lenni
- A bajor kormányfő hadat üzent a kancellárnak, de a konzervatív vetélytársaknak is
- Szakítás előtt áll Mona Lisa
- Nincs is annál jobb, mint erdei fülesbaglyokat figyelni