9 °C Budapest

Meglépte az Aldi: világhírű termék kerül a boltok polcaira

2018. június 20. 15:20

A napokban jelent meg a hír, miszerint a világ egyik legjobbjának választott, sajátmárkás whiskey került az Aldi polcaira. A Pénzcentrum információi szerint azonban Magyarországon helyette egy másik díjnyertes szeszesitaluk lesz elérhető.


Az immár 20 országban, Amerikában is jelen lévő Aldi forgalomba hozta a világ egyik legjobbnak ítélt whiskey-jét: a Spirits Business Scotch Whisky Masters verseny bírái két aranymedállal jutalmazták az áruházlánc saját márkás italait, a Highland Black Scotch és az Islay Single Malt Scotch Whiskyt, áruk 17 és 23 dollár, ami nagyjából 4700 és 6400 forint körül összegnek felel meg - ennyi pénzért minőségi italhoz jutni eddig szinte lehetetlen volt.

És ezután sem lesz lehetséges. Megkerestük ugyanis a német áruházlánc magyarországi központját, ahol azt a tájékoztatást kaptuk, hogy

itthon ezek az italok nem kerülnek forgalomba egyelőre, helyette viszont találkozhatunk majd az Oliver Cromwell London Dry Ginnel,

ami szintén érdemes a figyelemre hiszen már második alkalommal választották a világ legjobbjának a International Spirits Challenge versenyén. Éppen ezért ez a saját márkás ital viszonylag ritkán elérhető az üzletekben, mivel nem csak, minőségi, de kifejezetten olcsó is, az ára átszámítva nem éri el a négyezer forintot sem.

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

Ahogy folyamatosan változnak a vásárlási szokásaink, úgy kerül egyre több saját márkás termék a bevásárlókocsikba, és ma már nem kell feltétlenül attól tartanunk, hogy ezek rosszabb minőségű áruk, hiszen az áruházláncok egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a minőségre. Él ugyan még a vásárlók fejében egy hit, miszerint a gyártói termékek habár drágábbak, de jobbak, ez azonban már nem feltétlenül van így, ahogy azt az Aldi saját márkás ginje is bizonyítja. Az utóbbi években egyre hangsúlyosabbak ezek a termékek, sőt, a nagy diszkontláncok, mint például az Aldi és a Lidl már nem csak forgalmazza, hanem gyártja is őket, és ugyanazokon a minőségellenőrzési vizsgálatokon esnek át, mint az összes többi termék.

A magyar fogyasztók köztudottan rendkívüli módon árérzékenyek, egy régebbi felmérésből kiderült, hogy a magyarok 57 százaléka elsősorban az ár alapján dönt a termék mellett. Korábbi felmérések igazolják, hogy a jó minőségő saját termékek bevezetésének is köszönhetik a diszkont áruházláncok egyre nagyobb népszerűségüket. Elindul tehát valamiféle változás, és az ár mellett mérhetően egyre fontosabb lesz a vásárlóknak a minőség is, főleg, ha a diszkontáruházak ilyen termékeket hoznak forgalomba. Látványos és gyors növekedésük elsősorban saját márkás termékeiknek köszönhetik, no és persze a munkaerő anyagi megbecsülésének.

NEKED AJÁNLJUK
Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 20. szombat
Tivadar
16. hét
Április 20.
Cirkuszok világnapja
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm