Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
2025. április 10-én indult és június 22-ig tart a SPAR Magyarország legújabb hűségpromóciója, amelyben kitűnő hangzást garantáló JBL fül- és fejhallgatók, hosszú üzemidejű bluetooth-os hangszórók, egy csúcsminőségű hangprojektor és egy partybox érhető el a vásárlók számára 30-44 százalékos kezdeménnyel.
Az üzletlánc új hűségakciójában vásárlók 2025. április 10. és június 18. között a SPAR, INTERSPAR, City SPAR, SPAR partner vagy SPAR market üzletekben minden elköltött 3 ezer forintjuk után 1 hűségpontot kapnak, majd tíz pont összegyűjtése után az akcióban szereplő 13-féle JBL terméket 30-44 százalékos kedvezménnyel vásárolhatják meg. A vevők a pontjaikat 2025. június 22-ig válthatják be, az árukészlet erejéig.
„Az elmúlt években hatalmas népszerűségre tettek szert a különféle online zenehallgatási és tartalomfogyasztási platformok, amelyekkel párhuzamosan a hozzájuk kapcsolódó hangsugárzók népszerűsége is jelentősen emelkedett. A trend nemcsak a fiatalok körében hódít, de az idősebb generációk között is egyre többen vannak, akik szabadidejükben – például sportoláshoz, főzéshez, kerti grillezéshez – a saját kedvenc zeneválogatásaikat hallgatják. Ezért a SPAR legújabb hűségakciója ismét ezt a területet célozta meg: a hűséges vásárlóink számára visszatér a közkedvelt JBL márka, amelynek a több évtizedes tapasztalatot felhasználva gyártott fül- és fejhallgatói, hordozható hangszórói a tiszta, erőteljes és dinamikus hangzásukkal a zenehallgatás élményét még magasabb szintre emelik” – ismertette Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A SPAR az akcióban összesen 7-féle JBL fül- vagy fejhallgatót kínál jelentős kedvezményekkel a hűséges vevőinek. Ezek között mindenki megtalálhatja az igényeinek megfelelő modellt, legyen szó akár zenehallgatásról, számítógépes játékokról vagy sportolásról. Emellett a háromféle hosszú üzemidejű, hordozható bluetooth-os hangszóró – a praktikus JBL Go, a vízálló JBl Flip Essential 2, és a víz- és porálló JBL Charge 5 tökéletes kiegészítői lesznek a mindennapoknak.
A hűségpromócióban szereplő kiemelkedő teljesítményű JBL PartyBox Club 120, a kitűnő hangzást és mobilitást ötvöző JBL Xtreme 4, valamint a tökéletes otthoni mozihangzás élményét megteremtő JBL SoundBar 580 termékek kizárólag az INTERSPAR áruházakban, valamint a kiemelt SPAR és SPAR partner üzletekben érhetőek el a vásárlók számára. A kiemelt üzletek listája a www.spar.hu/jbl oldalon tekinthető meg. A részletes részvételi szabályzat megtalálható a www.spar.hu weboldalon és a hűségakcióban résztvevő áruházakban. A hűségakció nem érvényes az OMV-SPAR express és az Orlen-DESPAR üzletekre.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








