Egyre több panasz érkezik a fogyasztóvédőkhöz a csomagküldő cégek és webáruházak működésével kapcsolatban.
A Gazdasági Versenyhivatal a Garnier Fructis Damage termékeit vizsgálta, vajon valóban olyan tulajdonságokkal bírnak-e a samponok, mint ahogy az a reklámokban szerepel. A cég vállalta, hogy változtat a hirdetéseiben a szóhasználaton, így sem bírságot nem kell fizetniük, sem jogsértést nem követnek el.
Kötelezettségvállalással zárult a L’Oréal ügye. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) elfogadta a L’Oréal Magyarország Kozmetikai Kft. (L’Oréal) vállalásait a Garnier Fructis Goodbye Damage hajápoló termékcsaládra vonatkozó kommunikációjával kapcsolatban. A GVH jogsértést nem állapított meg az ügyben, és bírságot sem szabott ki.
A GVH azt vizsgálata, hogy a vállalkozás megalapozottan népszerűsítette-e a haj sérüléseire, töredezésére megoldást kínáló Garnier Fructis Goodbye Damage termékek helyreállító hatásait, illetve a hajápolási cikkek használatával elérhető eredményeket reklámjaiban.
A GVH a L’Oréal vállalásai alapján kötelezettségként írta elő, hogy a vállalkozás
- ne használja a "helyreállít" szót a Garnier Fructis Goodbye Damage termékcsalád népszerűsítésekor;
- reklámjaiban alkalmazza a teljes termékcsalád (sampon, balzsam, hajtöredezés elleni szérum) képi megjelenítését;
- indítson fogyasztói oktatási kampányt a hajkárosodásról, a hajápoló termékek megfelelő használatáról és várható hatásairól honlapján, valamint az egyes áruházláncokban elérhető szórólapokon - bemutatva valamennyi termékének tesztelési folyamatát, illetve a tesztek típusait is;
- a fogyasztók részleges kompenzálására kedvezményes áron kínálja a Garnier Fructis Goodbye Damage duopackot (sampon, balzsam) a kiskereskedőknek - a vállalt információt hordozó csomagolással.
A hivatal a kötelezettségvállalási nyilatkozat tartalmának mérlegelése után úgy ítélte meg, hogy a közérdek védelme hatékonyan biztosítható a vállalás elfogadásával, e mellett az alábbi körülményeket értékelték:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
- a kozmetikai cég már az eljárás vizsgálati szakában benyújtotta vállalását;
- a vállalkozás önként módosította kommunikációs gyakorlatát, amely nem sérülékeny fogyasztókat célzott meg,
- valószínűsíthetően csökken az észlelt probléma ismétlődésének kockázata;
- a kötelezettségvállalás túlmutat a konkrét ügyön, így útmutatásul szolgálhat a versenytársak számára kommunikációs tevékenységük alakításakor;
- a kötelezettségek megfelelnek az ellenőrizhetőség követelményének.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








