Románia meghódítására készül a Lidl: a német üzletlánc egyelőre 20 üzletet nyit keleti szomszédunknál, az elsőknek a bukarestiek örülhetnek.
Bő fél évvel ezelőtt még arról szóltak a hírek, hogy az üzletlánc 4-és 8 ezer négyzetméter közötti szabad területeket keres, áruházak építése céljából. Most azonban az International Supermarket News szaklap értesülései szerint eldőlt, hogy idén már megnyílnak az új áruházak Romániában.
2010 első Lidl-botránya! A maffiához vezetnek a szálak?
Az első áruházak Bukarestben nyílnak, és egyelőre még további 20-at tervez a német lánc, elsősorban a nagyobb városokban. A hírek szerint minden egyes üzlet 30 új munkahelyet generál.
Így ma a Lidl - megelőzve mindenki mást - Európa legnagyobb diszkont-élelmiszerkereskedelmi hálózatát tudhatja magáénak.
(Forrás: lidl.hu)
A Lidl minden egyes boltjába 2 millió eurót (540 millió forint) invesztál, legfőbb konkurensük Romániában a 91 bolttal működő Penny Market és a 96 diszkonttal rendelkező Plus lehet. A korábban kiszivárgott tervek szerint az elkövetkező években száznál is több üzlet nyitása várható.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A hírek szerint már eddig is 70 millió eurót, azaz közel 20 milliárd forintot invesztált a Lidl a romániai üzlethálózat beindításába. Eredetileg már 2003-ban létrehozták az ottani céget, de folyamatosan tolódott a boltok beindításának időpontja.
Lidl: nyomozók, kamerák, öblítő a kabát alatt - Exkluzív interjú, 2. rész
A Lidl számára kelet-Európa továbbra is a közeljövő céljai közt szerepel, így hamarosan találkozhatunk a kék- sárga- piros felirattal Bulgária, a volt Jugoszláv országok, és a Balti-államok területén is.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








