Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A Coface számításai szerint a cégek nemfizetési kockázata átlagosan 47 százalékkal emelkedett 2008 első tizenegy hónapjában. A neheze azonban most, 2009 első negyedévében következhet - írta a Világgazdaság.
A nemfizetés kockázati mutatója azokban az országokban nőtt erősebben, amelyekben kipukkadt az ingatlanbuborék: 131 százalékkal emelkedett Spanyolországban, 70 százalékkal Írországban és 64 százalékkal Nagy-Britanniában. Bár a nemfizetés szempontjából legnehezebb időszak most, az első negyedévben következik, a mutatók azt mutatják, hogy az elmúlt évtizedek válságai során is jelentősen nőtt a vállalkozások nemfizetési kockázata. E tekintetben csúcsot jelent az 1974-es és 1982-es olajválság, valamint az 1992-93-as amerikai recesszió. Ezeket az adatokat nézve várhatóan nem a mostani lesz a legrosszabb válság.
A statisztikák szerint egyébként is minden nyolc évben sor kerül egy 18-24 hónapig tartó válságra, a mostani csak annyiban különbözik az előzőektől, hogy több szektort és több országot érint. A Coface az elmúlt időszakban 22 országot minősített le. A nemfizetési arány például az Egyesült Államokban 66 százalékkal emelkedett, a leminősített Németországban viszont "csak" 25 százalékkal nőtt.
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.