Gyakran találni a postaládákban olyan szórólapot, mely meglehetősen kedvező feltételekkel olcsó, egynapos belföldi kiruccanásra csábítja a kispénzűeket. Az már általában csak a helyszínen derül ki, hogy a résztvevőket valójában nem pihenni, hanem egy szervezett reklámúra invitálták - írja a Magyar Nemzet.
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság tegnapi jelentésével zárta le féléves razziasorozatát: az országos ellenőrzés során összesen 84%-ban tártak fel hiányosságot a felügyelők, fogyasztóvédelmi bírságot 43 esetben szabtak ki, összesen közel 13 millió forint értékben. Tíznél is több társaság vizsgálatát továbbadták az adóhatóság és a versenyhivatal felé.
A vizsgáltatok szerint már a szórólapok sem szabályosak, legtöbbször ugyanis nem derül ki belőlük a jelentkezők számára, hogy valójában egy árubemutatón kell résztvenniük. A címzett kör leginkább az idősebb korosztály, s elsősorban az alacsonyabb jövedelmű lakosok.
A hatóság tapasztalatai szerint többször előfordult, hogy a részvételi díjat a buszon kellett megfizetniük az utasoknak, az összegről pedig a vizsgált cégek közel fele nyugtát sem adott. Az ajándékként átadott termékek többsége rossz minőségű, sőt olykor életveszélyes volt, utóbbi kategóriába tartozik például egy tűzveszélyes hajszárító.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok