Bár a marketing céljai nem változnak, a technológia fejlődése folyamatosan új eszközzel látja el a marketinges szakembereket, akik így egyre növekvő számú fórumon próbálják a fogyasztókhoz eljuttatni üzenetüket.
A televízió és az Internet után most újabb képernyő meghódítására készülnek a reklámok: az AOL legújabb tervei szerint a mobil reklámozási piac mérete 5 éven belül elérheti az 5 milliárd dollárt.
A reklámok "mobiltelefon kijelzőkre való vitele" logikus lépésnek tűnik, de vajon tényleges sikeresek lesznek ezek az üzenetek, a szakértők egy része kétségbe vonja a mobil hirdetések hatékonyságát.
A legfontosabb ellenérvként a fogyasztók mobiltelefonjaikhoz való viszonyulását szokták felhozni, a szakértők szerint a mobiltelefonok szorosan kapcsolódnak a magánéletünkhöz, és nem általában nem vesszük szívesen ha előzetes engedély nélkül "zaklatnak" minket.
Az üzeneteknek ezért lényegre törőnek és figyelemre érdemesnek kell lennie, abban az esetben, ha a szolgáltatók nem tudják kiszűrni a levelesládánkat is elárasztó kéretlen ajánlatokat, a szakérők nem jósolnak nagy jövőt a "harmadik kijelzőt" uraló reklámoknak.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Emellett a szolgáltatóknak technikai problémákkal is meg kell küzdeniük: a jelenleg alkalmazott bannerek nem alkalmasak a mobil kijelzőkön való megjelenítésre, a keresés alapú reklámok esetében pedig gondot jelent, hogy a mobiltelefonok esetében alkalmazott keresőmotor még fejlesztésre szorul.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








