Rendkívül segítőkészek és rugalmasak a horvát hatóságok, ezért is kedvelt az ország, és különösen a tengerpart a fesztiválszervezők körében - mondta el a Pénzcentrum.hu-nak Mark Newton, a hétvégén a Pag-szigeten megrendezett Hideout fesztivál egyik főszervezője.
Mintegy 10 ezer fő szórakozott idén a horvátországi Hideout fesztiválon, amely 600 kilométerre Budapesttől, Pag szigetén, közvetlenül a tengerparton került megrendezésre. A rendezvény érdekessége, hogy nem egy új fesztiválvárost építettek a szervezők, hanem a Zrce-beach nevű öbölben működő nyári szabadtéri klubok adtak helyet az eseménynek.

Mark Newton, a fesztivál egyik főszervezője a Pénzcentrum.hu-nak elmondta, 4-5 éve született meg az ötlet, hogy egy ilyen hatalmas rendezvényt hozzanak Horvátországba, az első Hideout-ot 2011-ben rendezték meg. Mint elmondta, Horvátország nem véletlenül lett felkapott helyszín a külföldi (elsősorban Nagy-Britanniából érkező) fesztiválszervezők-és látogatók körében. A tengerpart kimondottan alkalmas ilyen rendezvényekre, de mégsem túlzsúfolt, vannak még felfedezésre váró szakaszok. Délnyugati szomszédunknak kimondottan jó híre van a szigetországban, az árak megfizethetőek, ráadásul a hatóságok rugalmasak és egyértelműen pozitívan segítik a hasonló események megszervezését.
A főszervező lapunknak elmondta azt is, hogy elsősorban Nagy-Britanniából érkeznek a fesztiválozó fiatalok: a szigetország - bár rendelkezik tengerparttal- nem feltétlenül alkalmas egy ilyen rendezvényhez, ráadásul a szabadtéri klubok és a fürdésre is kiválóan alkalmas tengerpart szinte kínálják magukat hasonló rendezvények megszervezésére. Mark Newton hozzátette, hogy az Egyesült Királyságon kívül érkeztek még látogatók Spanyolországból, Németországból, Olaszországból, Franciaországból, Brazíliából, az Egyesült Államokból, és természetesen Horvátországból is.

Egyelőre azonban nem tervezik, hogy a rendezvény jelentősen növekedne, sem a helyszín, sem a látogatószám vonatkozásában. Mark Newton szerint ugyanis a látogatók és a szervezők számára is fontos, hogy a Hideout megőrizze "családias" jellegét.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Hideout leginkább egy nyaralással egybekötött fesztiválként aposztrofálható, hiszen a környék tele van üdülőhelyekkel, így az esti koncertek indulásáig is kiválóan el lehet tölteni a szabadidőt. A fesztivál különlegességének a limitált belépést biztosító hajós parik számítanak, de vannak például délutáni medencés bulik is. A különleges környezet élvonalbeli - elsősorban elektronikus zenei- fellépőkkel párosul, az idei húzónevek között megtalálhattuk például Ricardo Villalobost, vagy Skrillexet is. A jegyek már hónapokkal ezelőtt gyakorlatilag teljesen elfogytak, helyszíni és/vagy napijegyeket nem árusítottak a szervezők.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








