Budapesti fürdők nyitvatartása karácsonykor, 2024-ben: ne indulj el csak úgy megszokásból! Itt vannak a friss nyitvatartások.
Összességében százmilliós nagyságrendű bevételkiesés érte a fővárosi strandokat az elmúlt napok hideg időjárása miatt -közölte Szűcs Panni, a Budapesti Városüzemeltetési Központ (BVK) szóvivője.
Közlése szerint a budapesti strandok májusi forgalma a tavalyi évhez képest kiemelkedően jól sikerült, hiszen 2010-ben rendkívül kedvezőtlen időjárás mellett indult a strandszezon. Az adatokat tekintve májusban a Palatinuson 325 százalékos, a Dagályon 60, a Csillaghegyi strandon 160, a Csepeli strandon 550, a Római strandon pedig 161 százalékos forgalomnövekedés volt tapasztalható.
Júniusban a nagyobb strandokat - Palatinus, Dagály - leszámítva mindenhol visszaesés volt tapasztalható, igaz nem nagymértékű. A júliusi forgalom az első pár nap után viszont messze elmarad a 2010-estől.
A közlemény szerint a rossz idő miatt a fürdők nem mindig jelentenek alternatívát a strandokról elmaradó vendégek számára, főként a családosokat tekintve - akik a strandvendégek jelentős hányadát teszik ki -, ugyanis a fürdőkben található gyógyvizes medencék használata nem ajánlott a kisgyermekeknek.
Mindezek ellenére "a társaság tavalyi működéséhez képest történt átalakításoknak és átszervezéseknek köszönhetően az idén jelentős megtakarításokat értek el". Ez a tartalék, illetve a napi hőmérséklet és a napsütéses órák számának emelkedése reményeik szerint pótolni tudja a kedvezőtlen időjárás okozta forgalomkiesést - írta a BVK szóvivője.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








