Fontos tudni: a Netflix soha nem kér fizetési adatokat SMS-ben küldött linken keresztül, és nem fenyeget azonnali fióktiltással ilyen módon.
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során, derül ki egy új kutatásból. A magyar online vásárlók 84%-a készen áll arra, hogy új fizetési módra váltson, ha az nagyobb biztonságot kínál. Az új megoldások iránti nyitottság azt mutatja, hogy a magyarok értékelik, ha a saját feltételeik szerint fizethetnek, különösen, ha ez fokozott biztonságot jelent.
A Visa 2025 évi közép-kelet-európai e-kereskedelmi fizetéseket vizsgáló felméréséből az is kiviláglik, hogy a gördülékeny élmények már Magyarországon is elvárásként jelentkeznek. A magyarok 44%-a úgy nyilatkozott, hogy nagy valószínűséggel inkább félbehagyja az online vásárlást, amennyiben a folyamat túl hosszadalmas.
Az európai fogyasztók 14%-a szintén a félbeszakítás mellett dönt, amikor kézzel kell begépelnie a kártyaadatait. A válaszadók 91%-ának fontos, hogy rendelkezésre álljon az általuk preferált fizetési mód. Ennek eredményeként a kereskedők egyre nagyobb nyomás alá kerülnek, hogy minimalizálják a fizetési folyamat nehézségeit. A versenyképesség megőrzése érdekében számos fizetési lehetőségeket kell kínálniuk, amelyek kényelmet és választási lehetőséget biztosítanak.
A biztonságos fizetésnek alapnak kéne lennie
A digitális fizetési piac Magyarországon gyorsan fejlődik és a fogyasztók egyre inkább a biztonságot és a kényelmet helyezik előtérbe. A tokenizáció hatékonyan oldja meg mindkét kihívást egyszerre: az érzékeny kártyaadatokat egyedi, titkosított tokenekkel helyettesítve csökkenti a csalás kockázatát, és egyszerűsíti a fizetési folyamatot. Sok kereskedő számára ez magasabb értékesítési konverziót és kevesebb elhagyott kosarat jelent
– mondta Sármay Bence, a Visa Magyarországért felelős vezetője
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








