Egy 27 éves techvállalkozó mesterséges intelligenciát használ személyes pénzügyei kezelésére, ami segített neki jelentősen csökkenteni kiadásait.
Előre hozza a jövő évre meghirdetett inflációkövető áremelést a Yettel Magyarország egyes tarifák esetén. A mobilszolgáltató nem várt sokat a Magyar Telekom bejelentése után az áremeléssel. A cég október 3-tól változtat az árain, szerencsére ezúttal még csak a tavalyi inflációt lekövetve. Bár már nem értékesített díjcsomagokról van szó, azokat meglévő előfizetők tömegei használhatják.
A Yettel weboldalán elhelyezett közlemény szerint a Yettel Hello Data Start, Yettel Hello Data Standard, Yettel Blue S, Yettel Blue L, Yettel Blue XXL, Yettel Blue+ L, Yettel Blue+ XXL, Yettel MyTariff XS, Klasszik 1, Klasszik 2, Smarttarifa 1, Smarttarifa Extra 1 és Yettel Light tarifacsomagok díjai a KSH Közleményben kihirdetett, 2021-es naptári évre vonatkozó átlagos fogyasztói árindex mértékével, azaz 5,1%-kal nőnek majd október elejétől - szúrta ki a hwsw.hu. Ez a tájékoztató alapján díjcsomagtól függően bruttó 110,10 és 988,87 forint közötti havidíj-emelkedést eredményezhet majd.
A magyar távközlési szolgáltatók a mostani díjemeléseket megelőzően gyakorlatilag évekig nem nyúltak a korábban bevezetett tarifák és opciók díjazásához, a Magyar Telekom például utoljára több mint tíz éve, 2011-ben változtatott utoljára meglévő tarifák havi díján - akkor az áfaemelés mellett szintén inflációs nyomásra hivatkozott a cég.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








