Dunaújvárosban készül nagyszabású beruházásra a Casaro Hungary. A projekt első lépéseként megvásárolt az ingatlanberuházó cég egy közel 50 ezer négyzetméteres telket a Duna-parti városban.
A vidéki bevásárló központokat építő Casaro következő projektjét Dunaújvárosban valósítja meg, jelentették be szerdán Budapesten. Az ingatlanberuházó vállalat a napokban egy 40 900 négyzetméteres telket vásárolt a városban, mely területen a tervek szerint hamarosan egy 15 ezer négyzetméteres bevásárló és szolgáltató központ épül majd, mely számos új szabadidős lehetőséget is kínál majd a város lakói számára.
A cég közlése szerint a beruházás teljes értéke előreláthatólag eléri a 23 millió eurót, azaz a mintegy hatmilliárd forintot. Mint Shlomi Shlomovitz, a Casaro ügyvezető igazgatója elmondta, "ez az adásvételi ügylet egy újabb fontos lépés a cég tudatos fejlődésében. A Casaro a közeljövőben már nem csak Magyarországon, hanem Szlovákiában és Romániában is tervez további projekteket. Bízunk benne, hogy a dunaújvárosi beruházás nem csak üzleti szempontból lesz sikeres, hanem a város életében is pozitív változást hoz."
A Casaro Hungary jelenleg Tiszaújvárosban szintén egy bevásárló-központ építésén dolgozik. Az ottani Piramis Center megnyitását 2008. november 15-ére tervezik. A cég további futó projektjei: egy 10,000 m2-es bevásárlóközpont Szekszárdon, 2009 novemberi átadással, egy 48 lakásos társasház Budapesten, 2010 első negyedévi átadással, illetve a "Midas House" projekt, egy 84 lakásos társasház Budapest 13. kerületében, 2010. második negyedévi átadással.
A Casaro nemzetközileg elismert ingatlanvállalat, mely sokéves tapasztalattal rendelkezik magyarországi közép- és hosszú távú projektek menedzselésében és megvalósításában. Eddigi beruházásai közt budapesti és vidéki társasházak, valamint több nagyvárosban épülő Piramis Center bevásárlóközpontok szerepelnek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


