Dunaújvárosban készül nagyszabású beruházásra a Casaro Hungary. A projekt első lépéseként megvásárolt az ingatlanberuházó cég egy közel 50 ezer négyzetméteres telket a Duna-parti városban.
A vidéki bevásárló központokat építő Casaro következő projektjét Dunaújvárosban valósítja meg, jelentették be szerdán Budapesten. Az ingatlanberuházó vállalat a napokban egy 40 900 négyzetméteres telket vásárolt a városban, mely területen a tervek szerint hamarosan egy 15 ezer négyzetméteres bevásárló és szolgáltató központ épül majd, mely számos új szabadidős lehetőséget is kínál majd a város lakói számára.
A cég közlése szerint a beruházás teljes értéke előreláthatólag eléri a 23 millió eurót, azaz a mintegy hatmilliárd forintot. Mint Shlomi Shlomovitz, a Casaro ügyvezető igazgatója elmondta, "ez az adásvételi ügylet egy újabb fontos lépés a cég tudatos fejlődésében. A Casaro a közeljövőben már nem csak Magyarországon, hanem Szlovákiában és Romániában is tervez további projekteket. Bízunk benne, hogy a dunaújvárosi beruházás nem csak üzleti szempontból lesz sikeres, hanem a város életében is pozitív változást hoz."
A Casaro Hungary jelenleg Tiszaújvárosban szintén egy bevásárló-központ építésén dolgozik. Az ottani Piramis Center megnyitását 2008. november 15-ére tervezik. A cég további futó projektjei: egy 10,000 m2-es bevásárlóközpont Szekszárdon, 2009 novemberi átadással, egy 48 lakásos társasház Budapesten, 2010 első negyedévi átadással, illetve a "Midas House" projekt, egy 84 lakásos társasház Budapest 13. kerületében, 2010. második negyedévi átadással.
A Casaro nemzetközileg elismert ingatlanvállalat, mely sokéves tapasztalattal rendelkezik magyarországi közép- és hosszú távú projektek menedzselésében és megvalósításában. Eddigi beruházásai közt budapesti és vidéki társasházak, valamint több nagyvárosban épülő Piramis Center bevásárlóközpontok szerepelnek.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok