Gyengült csütörtökön a forint a főbb devizákkal szemben a kora reggeli jegyzéséhez képest a bankközi piacon.
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) az időközben felmerült új témajavaslatok és a nyílt pályázat eredménye alapján módosította a 2018. évi emlékérme-kibocsátási programját, így tizenegy témában, négy korábbi sorozatot folytatva 22 emlékérme kibocsátását tervezi 2018-ban.
Az MNB a honlapján közölte: két arany, kilenc ezüst, egy önálló színesfém, valamint a nemesfém emlékérmék színesfém változatai szerepelnek a programban.
Kitértek arra, hogy az idei program két új tematikával gazdagodott: az MNB ezüst emlékérmét bocsát ki a családok társadalomformáló szerepének, értékének hangsúlyozására, a Családok éve programsorozathoz csatlakozva. Idén ünnepeljük az egyetlen magyar alapítású egyház, az unitárius egyház alapításának 450. évfordulóját, ebből az alkalomból ugyancsak ezüst emlékérme megjelentetését határozta el a jegybank.
További változás, hogy az eredetileg a programban szereplő Magyarország tematika megvalósítását az MNB határozatlan időre elhalasztotta, a tervezésre kiírt pályázat ugyanis eredménytelenül zárult.
A jegybanki közlemény szerint a 2018. évi emlékérme-kibocsátási programban folytatják a korábbi években megkezdett, a gyűjtők körében népszerű emlékérme-sorozatokat, de jeles történelmi évfordulók, valamint a remélhetőleg szélesebb körű érdeklődésre is számot tartó nemzetközi sportesemény egyaránt megjelennek az érméken.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Nagy Márton: önfenntartó társasággá kell válnia a Magyar Postának
- Egyre többen adják-veszik online használt dolgaikat, de vajon mit szól ehhez a NAV?
- Választások - az alkotmánybíróság korlátozta a horvát elnök lehetőségeit
- Bringás rendezvény és futóverseny - ismét borul Budapest közlekedése
- Az oroszok közvetítették Irán üzenetét Izraelnek
- Karsai Dániel: ha engedélyezett lenne az eutanázia, most akkor sem élnék vele