Mindössze 884 forint választja el a gyakornokok és a tíz éve pályán lévő pedagógusok bérét – az előmeneteli rendszer így gyakorlatilag kiüresedett.
A kormány átírta a szabályt amely megállapítja a pedagógusok illetménypótlékát. A Magyar Közlönyben megjelent, az új szabály január elsejétől lép érvénybe.
A pedagógusok szakszervezetei (PSZ, PDSZ) korábban egyértelművé tették, hogy elfogadhatatlannak tartják a kormány alacsony, 10 százalékos ajánlatát, amely nem is az alapbért emeli meg, hanem a pótlékot, a rendelet ennek ellenére született meg.
A pedagógusok előmeneteli rendszeréről és a közalkalmazottak jogállásáról szóló törvény köznevelési intézményekben történő végrehajtásáról szóló korábbi rendelet egyetlen ponton módosul, a
16. § (11) bekezdésében a »tíz« szövegrész helyébe a »húsz« szöveg lép.
Mindez azt jelenti, hogy a pedagógus előmeneteli rendszer hatálya alá tartozó foglalkoztatottak az alapilletményük 20 százalékának megfelelő ágazati szakmai pótlékra lesznek jogosultak, olvasható a 24.hu-n.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








