Nyolc éve húzódó devizahiteles per folytatódott a Fővárosi Törvényszéken, ahol a Kúria már három évvel ezelőtt megállapította a szerződés érvénytelenségét.
Volt olyan ügyeleti pont, ahol túl kevést orvost találtak, de az az ígéret, hogy mindenhol elégséges személyzet lesz. Az orvosok fele azonban még nem kötötte meg a szerződést.
Hiába van új ügyeleti rendszer október elsejétől, a budapesti háziorvosok fele még nem írta alá az ehhez szükséges szerződést - derült ki az Országos Mentőszolgálat 24.hu-nak küldött válaszából. A lap azt is írja, hogy egy zuglói háziorvos az átszervezés életbe lépése óta meglátogatott két ügyeleti pontot, és mint beszámolt róla, az óbudai ponton nem talált elégséges állapotokat.
Keczéry Attila azt is mondta, hogy ahhoz, hogy a háziorvosok bekerüljenek ebbe az ügyeleti rendszerbe, az OMSZ-szel kell szerződést kötniük, de ez lassan halad. Az OMSZ az anomáliákra azt válaszolta, hogy folyamatosan mérik és figyelik az ügyeleti pontokon a személyzet számát, és ahol kell, ott intézkedni fognak.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








