Új eszköz segíti a kanyaró terjedésének nyomon követését az Egyesült Államokban, ahol idén jelentősen megnövekedett a megbetegedések száma.

Az elmúlt napokban e-mailen kaptak felhívást azok a magyar állampolgárok, akik korábban már kaptak két oltást, de még nem vették fel a 3. megerősítő oltást. Az elektronikus leveleket a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő kézbesítette az érintetteknek.
A levélben felhívják a figyelmet arra, hogy a korábban kapott védőoltások hatása néhány hónap elteltével gyengül. Arra kérjük az érintetteket, hogy saját maguk és családtagjaik védelme érdekében igényeljék a megerősítő oltást, amennyiben ezt még nem tették meg. A megerősítő oltás újból magas szintre emeli a védettséget.
A 3. oltás felvételére többféle lehetőség is van. Az oltási akció keretében december 12-ig előzetes időpontfoglalás nélkül is fel lehet venni az oltást a kórházi oltópontok valamelyikén. Az EESZT oldalán emellett előzetesen is lehet időpontot foglalni.
Az oltási akciónak is köszönhetően folyamatosan növekszik azok száma, akik már megkapták a megerősítő oltást, eddig több mint 2,7 millióan éltek a lehetőséggel.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


