Az elmúlt két évben jelentősen nőtt az alkalmi borfogyasztók aránya a 18-40 éves korosztály körében.

Februárban az egyik online szupermarket vásárlóinak több mint háromnegyede választott a saját márkás termékeik közül - ez az eddigi legmagasabb arány, de az elmúlt egy évben is átlagosan tízből hat kosárba került legalább egy ilyen termék.
A Kifli.hu kínálata már közel 400 saját márkás árucikket tartalmaz, és az arány évről évre emelkedik - volt tehát miből választani a vásárlóknak az előző hónapban. A vásárlások 60 százaléka tartalmaz legalább egy saját márkás terméket, de ez az arány 2025 februárjában rekord mértékű, 77 százalék volt – derül ki a Kifli.hu adataiból. Egy tipikus Kifli-vásárló havonta 30-35 terméket helyez a kosarába, ebből jellemzően 2-3 saját márkás. Jelenleg közel 400 ilyen termék érhető el az online szupermarket kínálatában, lefedve számos kategóriát.
A saját márkás termékek aránya a Kifli.hu teljes forgalmában jelenleg 7 százalék körül alakul, az elmúlt években egyértelmű az emelkedő trend. A tulajdonos Rohlik Group más piacain szintén folyamatos a növekedés, a cégcsoport több más országban található online üzletében már kétszámjegyű arányt képviselnek ezek a termékek. A legnépszerűbb Kifli.hu-saját márkás termékek közé tartoznak a Dacello felvágottak – különösen a sonkák –, amelyek kategóriájukban is kiemelkedően teljesítenek, valamint a Miil tejtermékek.
Az elmúlt évben a kínálat több új termékkel is bővült, köztük bébiételekkel, háztartási termékekkel, valamint többféle élelmiszeripari termékkel. A saját márkás termékek előállításakor a Kifli.hu nagy hangsúlyt fektet a minőségbiztosítási és fenntarthatósági szempontokra is. A gyártás során a jogszabályi és szigorú belső specifikációs követelmények teljesítése alapvető elvárás, a csomagolások esetében pedig, lehetőség szerint, újrahasznosítható vagy visszaváltható megoldásokat alkalmaznak.
A saját márkás kínálat számos ismert márkanév alatt érhető el. A Kifli.hu többek között prémium minőségű delikátesz termékeket (Dacello, Pappudia, Kifli delikátesz), minőségi tejtermékeket (Miil), környezettudatos babaápolási és háztartási cikkeket (Lambini, Moddia, Moddia Baby), válogatott növényi alapú élelmiszereket (Yutto), friss hal- és hústermékeket (Fjoru, Sutcha), valamint konzerveket, kávékat és állateledeleket (Kitchin, Ubomi, Pauu) kínál saját márkás formában.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


