Ennyit kaszált cégével Sebestyén Balázs, Kasza Tibi, Nagy Feró: belestünk a friss bevallásokba
Nem vett ki osztalékot cégeiből Kasza Tibi 2022-ben, szúrta ki a Pénzcentrum a céges bevallásokban.
Nem vett ki osztalékot cégeiből Kasza Tibi 2022-ben, szúrta ki a Pénzcentrum a céges bevallásokban.
Őrült összegeket kaszáltak az ország legértékesebb hírességei. Majka 80 milliót vett ki cégéből, Kasza Tibi pedig kb. ötször ennyit.
A GVH vizsgálatot indított a Challenge étrendkiegészítők forgalmazójával szemben, mert valószínűleg megtévesztően népszerűsíti a termékcsaládot.
Visszatér a képernyőkre a Szerencsekerék: a legendás vetélkedő a TV2-n éled újra. Az indulás pontos dátumát nem tudni, de a műsorvezető személye már ismert.
Győrfi Pál egy interjúban elárulta, szerinte mikor cseng le a járvány - ám hangsúlyozta, ez kifejezetten a magánvéleménye. Mentősként a legrosszabb forgatókönyvre kell felkészülnie.
Ameddig csak lehet, húzni kell az időt.
A celebeket a pénztermelő képesség, a tartalmasság és a profizmus és a közösségi médián belüli aktivitás alapján rangsorolták.
Még itthon is könnyű súlyos milliókat költeni a lagzira.
Vajon ki végzett az élen?
Vajon ki lett az első? Mekkora a vagyona?
Vajon magyarok is bekerültek a világ elitklubjába?
Elképesztő tempóban szórják a pénzt a magyar hírességek.
Küzdelmes gyermekkora volt Kasza Tibinek. Az ismert énekes és műsorvezető ma is attól retteg, hogy szegény lesz.
A kiemelt beruházások felgyorsítása érdekében olyan jogszabály módosítási javaslatot dolgozott ki a Földművelési és Vidékfejlesztési Minisztérium, melynek elfogadása esetén akár két hónappal is lerövidülhet a fejlesztések előkészítő szakasza.
Sokszor, sokan próbálkoztak már valami kiemelkedőt készíteni itthon és azt eladni a nagyvilágban, mint eredeti magyar terméket. Külföldön rólunk leginkább a gulyás, Puskás és a paprika jut először eszébe a külföldieknek (bár a TV-székház ostromával eléggé ráerősítettünk az országimázsra) és csak keveseknek derengenek fel a magyar borok, a tényleg kuriózumnak számító pálinkáról nem is beszélve. Pedig ha valami hungarikumnak számít ez utóbbi tényleg az. De nemcsak, hogy külföldön, még itthon is kevesen ismerik és szeretik a minőségi nedűt. Ez egyrészt köszönhető a nem túl fényes múltnak, és annak, hogy jó magyar szokás szerint az ágazatban mindenki, mindenkinek farkasa, így egy egységes marketing stratégiáról egyelőre még álmodni sem lehet. Az ágazat múltjáról, jelenéről és jövőjéről beszélgettünk Vértes Tiborral, az Agárdi Pálinkafőzde ügyvezető igazgatójával.