Egyre keresettebbek Magyarországon is a robotfűnyírók: átlagosan pár százezer forintért vásárolnak ilyen terméket a magyarok.
Meglepő dologra lett figyelmes egy vásárló a Lidl tejtermékeinél. Kinézetre hiába ugyananaz a Pilos tejföl, kiszereléstől függ, ki gyártja a diszkontáruháznak. A fogyasztási statisztikák azt mutatják, hogy az egzisztenciális válság miatt lefelé vásárolnak a magyar családok, ez pedig kedvez a sajátmárkás termékek piacának. Ugyanakor, mint arra felhívtuk a figyelmet, fontos megnézni, mit vásárolunk, mert nem minden saját márkás termék olcsóbb, és érdemes megnézni az összetevőket is.
Igencsak furcsa dologra lett figyelmes a Lidl egyik vásárlója a diszkontlánc tejtermékeinél. Mint arról a TikTok-on beszámolt, hiába néz ki ugyanúgy, kiszereléstől függően nem ugyanaz gyártja a Pilos tejfölt.
A TikTok-on közzétett videó tanúsága szerint a 20%-os, 450 grammos Pilos tejfölt a Fino-Food Kft. gyártja, míg a 800 grammos kiszerelésű Pilos tejfölt a Sole-Mizo. Ízre szerinted van különbség köztük - teszi fel a kérdést a TikToker. Na és szerinted?
@spuranyu ♬ eredeti hang - SpurAnyu
Így veheted meg olcsóbban a Szamos szaloncukrot: ez a trükk a Tescóban működik
A Tesco idén is forgalmazza a Finest szaloncukorait, amelyek két ízvariációban érhetők el és Szamos receptúra alapján készülnek. A csomagoláson a Szamos logója is megtalálható, ami különösen érdekes, mivel a hipermarketekben és más üzletekben is kaphatók Szamos szaloncukrok, de ezek ára magasabb a Tesco sajátmárkás, Szamos receptúrájú szaloncukrainál.
A Tesco webáruházában jelenleg két íz közül választhatnak a vásárlók: egy szaloncukor válogatás és egy pörkölt mandulás marcipán szaloncukor. Mindkét termék 300-300 gramm súlyú, de az áruk eltérő: a válogatás 3 699 forintba kerül, míg a pörkölt mandulás 3 499 forintba. A kilós egységár a válogatásnál 12 330 forint, míg a pörkölt mandulásnál 11 663 forint.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Ezzel szemben a hipermarketekben kapható Szamos szaloncukrok ára magasabb. Bár első ránézésre nem tűnik fel a különbség, hiszen a legtöbb Szamos termék ára is 3 299 forint, azonban ezek csupán 250 grammos kiszerelésűek. Így kilós áron számolva drágábbak a Finest termékeknél. A legtöbb Szamos szaloncukor kilós ára 13 196 forintra jön ki, ami 866 forinttal több, mint a Finest válogatás.
Hiába sajátmárkás, nem mindig olcsóbb!
A magyar vásárlók szokásai jelentős mértékben átalakultak az elmúlt hónapokban. Az infláció hatására csökkent a pénzük értéke, és sok termékről kénytelenek voltak lemondani. A kiskereskedelmi láncok tapasztalatai szerint növekedett az igény az olcsó sajátmárkás termékek iránt. A német diszkont-óriások, a Lidl és az Aldi komoly versenyt folytatnak a globális terjeszkedésért. Stratégiájuk az olcsó, többnyire sajátmárkás termékekre és a hatékony működésre összpontosít. Piaci eredményeik alapján ez a kiskereskedelmi szemlélet sikeresnek bizonyul, hiszen módszereikkel sikerült kiszorítaniuk a legtöbb helyi kiskereskedelmi szereplőt.
Bár a diszkontláncok ajánlatai gyakran vonzónak tűnnek, mielőtt a kosarunkat saját márkás termékekkel töltjük meg, érdemes alaposan átgondolni a döntésünket - írtuk korábban megjelent cikkünkben. Attól még ugyanis, hogy valami sajátmárkás termék, nem biztos, hogy olcsóbb is, hiszen a gyártói márkák esetében jóval nagyonn az árrés, és így gyakrabban, és erősebben lehet akciózni is azokat. Arról nem is beszélve, hogy itthon is mennek a kuponos akciók, és egyre többen vásárolnak az élelmiszerláncok hűségprogramjai segítségével is. A különböző vásárlói hűségprogramokról ebben a cikkünkben írtunk részletesen:
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Felejthetetlen olimpiai megnyitót ígér a NOB elnöke
- Rendőrnek adta ki magát, hogy pornográf felvételeket csaljon ki kislányoktól
- Eldurvult a Gáza-párti tiltakozás az amerikai egyetemeken, már rendőröket kellett bevetni – videók
- Máris kap 6 milliárd dollárnyi új amerikai katonai felszerelést Ukrajna
- Megvan a Liverpool új edzője
- Brit tankert ért húszi támadás a Vörös-tengeren