A fővárosi temetőkben drasztikusan csökken a sírhelyek újraváltási aránya: koporsós temetkezéseknél mindössze 4, urnáknál pedig 10 százalék a megújítás.
Úgy veszik a magyarok ezeket a cuccokat a neten, mintha nem lenne holnap: a hiteltől sem riadnak vissza
Tavalyhoz képest mintegy 15 százalékkal emelkedik az áruhitelre történő vásárlások száma, illetve emelkedést mutat ezek átlagos kosárértéke is az egyik legnagyobb magyar online plázánál. A legtöbben idén is notebookot, mobiltelefont, okoseszközt, háztartásigépet, vagy tévét rendelnek részletre.
Bár a megelőző évhez képest már 2023-ban is jelentősen nőtt az áruhitelre történő vásárlások száma az eMAG-nál, 2024 első két hónapjában mintegy 15 százalékos növekedést tapasztal a vállalat. A tavalyi teljes áruhiteles rendelésszám közel 20 százaléka idén már január és február folyamán teljesült. Az előző évhez képest idén nem történt változás az áruhitelre vásárolt termékek toplistáján, továbbra is a notebookok, mobiltelefonok, okoseszközök, tévék, háztartási gépek (leginkább mosó-, mosó-szárító-, és szárítógépek, kisebb mértékben hűtőgépek) számítanak a legnépszerűbb részletre vásárolt termékeknek a webáruházban - közölte a cég.
2023-ban az ügyfelek zöme a kamatmentes ajánlatokat részesítette előnyben: tízből csaknem hat áruhiteles vásárló 0% THM-mel megvásárolható terméket választott. Ezek 2024 elején is vonzóak a magyar vásárlók számára, a február közepén bevezetett, 4 havi futamidejű, kamatmentes konstrukció például az áruhiteles vásárlások mintegy ötödét generálta néhány hét alatt. Ennek megfelelően ezt a konstrukciót jellemzően olyan vásárlók veszik igénybe, akik számára rendelkezésre áll a kiválasztott termék vételára, de nem egyben, hanem négy egyenlő részletben, kamatmentesen szeretnék teljesíteni annak árát.
Az árérzékenyebb vásárlók számára a kamatmentességnél fontosabb a minél hosszabb futamidő, és az így elérhető minél kedvezőbb havi törlesztőrészlet. Vélhetően az is erősíti az áruhitelre való vásárlást, hogy a visszatérő ügyfelek – akik esetlegesen már voltak az áruhitelt nyújtó pénzintézetek ügyfelei – esetében a hitelbírálat ideje jóval rövidebb lehet, mint egy újonnan szerződő ügyfél esetében.
Nő a kosárérték
Az eMAG az idei év első két hónapjának forgalmi adatai alapján az áruhitelre történő rendelések számának növekedése mellett az ilyen rendelések átlagos kosárértékének növekedését is tapasztalja - utóbbi nem csak az inflációs hatást tükrözi, hanem azt is mutatja, hogy egyre több ügyfél vásárol egynél több terméket részletre egy-egy hiteligénylés keretein belül. A vásárlók zöme, tízből hét vásárló online adja le hiteligénylését, hiszen ez a legkényelmesebb módja a szükséges dokumentumok megosztásának - közölte a cég.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








